Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Радиатор на парно и обезвъздушаване.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Радиатор на парно и обезвъздушаване.

    Здравейте.Днес смених радиатора на парното с триста зора и бях източил цялата систем.След напълването и от двете пробки текна антифриз и обезвъздуших ,парно има яко.Въпроса ми е след малко каране пак пробвах да обезвъздуша,но нищо не излиза от пробките а нивото на антифриза е на макс.Някакви идей?Колата не загравя повече от половината.

    #2
    Системата се пълни на студен и наработещ двигател при отворени пробки докато от тях протече плътна струя антифриз. После ги затваряш доливаш между мин. и макс. на казанчето и това е. Ако има нужда следващите дни си следиш нивото и може да долееш още малко. Отварянето на пробките при топъл или работещ двигател води до въздух в системата и прегряване.
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    Коментар


      #3
      Здравейте колеги ако някой може да ми помогне при напълно запушено радиаторче за парното мога ли докарам така поне през лятото притесняваме да не прегрее а колата е фиат мултипла и нямам скала на която да ми показва колко е загрява

      Коментар


        #4
        На Мултипла смяната е хептен лесна, че има повече място. Препоръчвам ти да си го смениш.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          ilko-gd написа:
          Системата се пълни на студен и наработещ двигател при отворени пробки докато от тях протече плътна струя антифриз. После ги затваряш доливаш между мин. и макс. на казанчето и това е. Ако има нужда следващите дни си следиш нивото и може да долееш още малко. Отварянето на пробките при топъл или работещ двигател води до въздух в системата и прегряване.
          Аз искам да попитам за фиат пунто 1.2 16v мк2 и имам проблем с парно и с загряването, и съм я обезвъздушавал както и разни майстори като на студено наливам антифриз докато не протече само от пробката горе на радиатора и после след като загрее и на работещ двигател обезвъздушавам от другата пробка до маркучите на парното.А проблема ми е че на оборот като загрява колата няма парно като я форсирам над 2500 3000 оборота и парното идва, а температурата спада по стрелката и следователно като е загряла и на оборот само дига над 90 включва перки като я форсирам и си пада на 90 градуса пак. Като я обезвъздуша по моя начин кара няколко дена без да загрява, но парното си е все така, вчера смених капачката на радиатора за сега пак не загрява и пак парното не се оправя.Някакви идеи, че ми вкарват филми с гарнитура вече.

          Коментар


            #6
            ще бъдеш главен герой във филма,просто се подготви психически за сцената

            Коментар


              #7
              Даже си мисля, че вече си във филма....Моторите, които се слагат в Пунто...не съм чувал да имат слава на кой знае колко носещи на прегряване.

              Коментар


                #8
                Salvador написа:
                Даже си мисля, че вече си във филма....Моторите, които се слагат в Пунто...не съм чувал да имат слава на кой знае колко носещи на прегряване.
                Да но аз не съм го прегрявал и го карам 8 години вече, ако е прегряван преди 8 години и сега дава отражение ще е интересно

                Коментар

                Working...
                X