Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat grande Punto 1.4 t jet едномасов съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat grande Punto 1.4 t jet едномасов съединител

    Здравейте,
    Както от заглавието разбирате става въпрос за Fiat grande Punto 1.4 t jet 120 коня с 5 степенната механична скоростна кутия c510.5, която е почти същата с м20.
    Тъй като колата не е в стоков вариант, демферния маховик не успява да се справи (съединителя също не му е лек живота, но ако няма алтернативен вариант за друг тип ще кара с 220мм).
    Колата успя да мине с чисто нов комплект около 15к км и почти 400км на писта. Тоест стоковата окомплектовка е близко до изключена.
    ​​​​Прегледах всякакъв тип информация в Интернет, но нищо не успях да намеря освен къстъм неща, а имам желание да направя достъпен вариант за всички хора каращи дори и М32 кутии.
    До стигнах до някакво инфо с маховик от Opel corsa 1.3cdti там се използва едномасов маховик но е с различен захват към коляновия вал. Опел корса 1.4 пък е с по-нисък маховик(поне на снимки изглежда така)
    Приемам всякакви съвети, във вас ми е надеждата!





    #2
    Boyanss написа: Преглед на мнението
    ...
    Колата успя да мине с чисто нов комплект около 15к км и почти 400км на писта. Тоест стоковата окомплектовка е близко до изключена. ...

    Ако сложиш едномасов - просто си приготви и скоростни кутии , или алтернативно ремонтни комплекти за скоростната кутия.
    Автомобил, който се кара " на писта" изисква съответна поддръжка.
    Така , че имаш според мен 2 евтини варианта
    - редовна смяна съединител
    - редовна смяна/ремонт ск. кутия

    или отиваш към професионално подготвяне на колата - усилване на цялото силово предаване .
    Изкупуване на автомобили на добри цени
    /////

    Коментар


      #3
      PM_u_bo написа: Преглед на мнението


      Ако сложиш едномасов - просто си приготви и скоростни кутии , или алтернативно ремонтни комплекти за скоростната кутия.
      Автомобил, който се кара " на писта" изисква съответна поддръжка.
      Така , че имаш според мен 2 евтини варианта
      - редовна смяна съединител
      - редовна смяна/ремонт ск. кутия

      или отиваш към професионално подготвяне на колата - усилване на цялото силово предаване .
      Добре съм запознат и с кутиите, и с тяхните проблеми. Преценил съм, че така ще ми е по рентабилно.
      Питам за варианти с които мога да заместя , а не за проблеми и тяхното им решаване
      пс. не намирам някой, който да го е направил, камоли оплакал за това, че е с твърд маховик

      Коментар


        #4
        В крайна сметка не открих заменка и се обърнах към scara73

        Коментар

        Working...
        X