Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смених си тампоните ама придръпването си остана

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смених си тампоните ама придръпването си остана

    Преди време бях писал за едно придръпване при тръгване.Има развитие по въпроса - снощи смених тампоните на двигателя и сега работи много по-стегнато колата (няма вибрации и т.н.) обаче проблема си стои и започвам да се чудя дали е от съединителя или от двигателя нещо.Забелязах че не ми е много добро жилото на съединителя (ще го сменя скоро) и тампончето дето е отпред на скоростите там където се захваща жилото (едно което влиза във вилката на скоростите и през него минава шпилката на жилото и след него са гайките) е поизгнило и не прилича на нищо и ще го сменя и него.Ама забелязах нещо друго което ме насочва повече към двигателя - като се опитам да тръгна по-рязко давам си газ повечко,пускам си съединителя и в този момент като настъпч още газта се получава така че двигателя си сваля оборотите и колата започва да прихлъцва около секунда и излита.Обеснявам си го с две неща до тукедното е недобре зацепен ангренажен ремък (отместен с 1 зъб напред или назад) ама пък колата нямаше да работи добре и по принцип а работи безупречно .Другото ми предположение е от аванса на запалването т.е. в момента когато тръгвам давам газ и като пусна съединителя рязко намалявам оборотите и вакуум регулатора ми изпраща аванса на запалването някъде си......това пък се замислих че не е много възможно ащото като паднат оборотите намалява всмукването и няма логика....ама дали.Та исках да попитам към какво да се насоча?Благодаря предварително!
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Working...
X