Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
филтър за байпас на този в помпата - интересно. Тествай го поне 2 седмици на различни температури
Напиши коментар:
-
Работата е там че имах желанието да проверят хора, които са по наясно от мен. И затова преслушах няколко сервиза в София, занимаващи се с италиански коли. Но и те явно са се напатили и не се занимават повече
Иначе свалих инжекторите на студен двигател и всички пръскат струя като мъгла, която вероятно е недостатъчно да запали.
Това което единствено не пробвах е много бедна смес на газ на празен ход, но не над 25%.
Напиши коментар:
-
Купи си една Фиеста и пак ще говорим.
Препоръчвам също определени модели на Киа.
Разбира се надеждността на FSI и елсистемите на ВАГ е легендарна.
НЯМА марка и модел автомобил, който да може да се поправи чрез постове във форуми и ФБ, ако човека никога не е ремонтирал автомобили.
Или е пипал само ладата и москвича
Напиши коментар:
-
Ами фиат разказаха играта на цялата автомобилна индустрия с един модел. Това което пробвах тук, на 100 процента на друга кола щеще да даде резултат или да открие проблема. Макаронаджиите поне да излязат и да кажат какво им е на колите ?
Напиши коментар:
-
Бензин не се пробва така.
Но е очевидно, че не е от бензина.
Ако е от бензина - проблем ще има при всяко палене, защото бензина си е същия и при студено палене и при загрял двигател.
Напиши коментар:
-
К. Станикина написа: Преглед на мнението
Така излиза ,че явно не са както сме свикнали ?
въртиш кл
юча и пали винаги от 1 път.
Напиши коментар:
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетоАми да закрия темата освен че са си така и няма решение. Съмнявах се че руския бензин е боклук но източих малко в една капачка и като му драснах клекчата, веднага се възпламени. Безаварийно през 2023-та
въртиш кл
юча и пали винаги от 1 път.
Напиши коментар:
-
Ами да закрия темата освен че са си така и няма решение. Съмнявах се че руския бензин е боклук но източих малко в една капачка и като му драснах клекчата, веднага се възпламени. Безаварийно през 2023-та
Напиши коментар:
-
Щях да я карам при ел майстор, заради този проблем, но се оказа че на газ пали веднага, въпреки че стартера върти малко по дълго. След палене държи стабилни обороти - 1300. На бензин от известно време са 1000.
Някой има ли идея какво още да проверя?
Напиши коментар:
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнениетоАКО е от бензина - тест се прави за 10-тина минути . След това е ясно дали е от бензина.
Напиши коментар:
-
АКО е от бензина - тест се прави за 10-тина минути . След това е ясно дали е от бензина.
Иначе може да се добвя:
- спирачна течност
- спирт
- двутактово масло
- керосин
- добавка за почистване на инжекционната система
- добавка за повишаване на октановото число
- добавка за смазване на клапаните
- газ за горене
- ОМВ дупер 100
- ШЕЛЛ випауър супер дупер
......
но при изправна горивна и запалителна системи - няма да има проблем с паленето при нормален бензин.
Ако е заредил някъв бъркоч тип смес 'цар Киро' - всяка кола ще има проблем .
Напиши коментар:
-
Газта за горене е въглеводород. Като такъв не може да се разтвори с вода и е безсмислено да се слага, за да "абсорбира" водата. Спиртът е алкохол, който е разтворим във вода.
Напиши коментар:
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнението
това не е МИГ-21
нито дизелова печка
иначе може и светена вода да добави, но най-добре да си купува само качествен бензин.
Иначе ако е от бензина - тест се прави точно за 3 минути.
На дизеловото гориво се слага гас за горене , а на бензина - спирт за горене. Спирта и газта абсорбират водата в горивото . За без пари - толкова .
Напиши коментар:
Реклама
Collapse
Напиши коментар: