Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Uno 1.0 i.e проблем с парното.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Uno 1.0 i.e проблем с парното.

    Здравейте , от както сложих газовата уредба забелязах че парното не работи така както преди ...А другия ми проблем е тия въздоховоди където са на централното място духа студено.

    как да го оправя?

    #2
    ...А другия ми проблем е тия въздуховоди където са на централното място духа студено.

    как да го оправя?
    Относно въздуховодите на централната конзола, те служат само за вкарване на пресен въздух(отвън) в купето.

    Така е във първото поколение Fiat Uno Mk1(1983–1989), също и във второто Fiat Uno Mk2(1989–1995), няма разлика.
    За да е топло в купето се спира достъпа на външен въздух, а когато е необходимо се пуска отново за да се проветри/вкара кислород.

    На снимката е централната конзола на Mk2.
    Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion' <- Fiat Bravo 1.4 t-jet 'Eleganza' <-
    Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear' <- Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
    Търси се..

    Коментар


      #3
      Click image for larger version

Name:	cd917a3e54f3.jpg
Views:	1
Size:	380,0 KB
ID:	2094099

      На мойта конзола врътките са такива.
      Имам и друг проблем фиата е с газова уредба и ся застудя и реших 1-во на бенз да я паля,но уви появи се някакъв странен проблем.. запалвам форсирам и докато форсирам заглъхва и гасне, а като помпя педала се чува как глъхне.

      Коментар


        #4
        [ATTACH=CONFIG]101659[/ATTACH]

        На мойта конзола врътките са такива.
        Имам и друг проблем фиата е с газова уредба и ся застудя и реших 1-во на бенз да я паля,но уви появи се някакъв странен проблем.. запалвам форсирам и докато форсирам заглъхва и гасне, а като помпя педала се чува как глъхне.
        На снимката, която пуснах по-рано Uno-то е с климатик, но това не е от значение в случая за врътките. При врътките няма голяма разлика в различните модели.
        Както писах в предишното мнение въздуховодите/духалките на централната конзола като тези от снимката служат само за вкарването на пресен въздух отвън, но не и за отопление на купето.
        По втория въпрос не мога да помогна
        Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion' <- Fiat Bravo 1.4 t-jet 'Eleganza' <-
        Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear' <- Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
        Търси се..

        Коментар


          #5
          FIRE 8V написа: Преглед на мнението
          На снимката, която пуснах по-рано Uno-то е с климатик, но това не е от значение в случая за врътките. При врътките няма голяма разлика в различните модели.
          Както писах в предишното мнение въздуховодите/духалките на централната конзола като тези от снимката служат само за вкарването на пресен въздух отвън, но не и за отопление на купето.
          По втория въпрос не мога да помогна

          Окей, благодаря а има ли начин да ги запуша защото ми замръзва ръката по време на шофиране.И не знам какво да направя че да го стопля т'ва купе..при пуснато парно изминати 100км и в колата е около 19-20 градуса, Да не говоря за тези които се возят отзад..

          Коментар


            #6
            Окей, благодаря а има ли начин да ги запуша защото ми замръзва ръката по време на шофиране. И не знам какво да направя че да го стопля т'ва купе..при пуснато парно изминати 100 км. и в колата е около 19-20 градуса, Да не говоря за тези които се возят отзад..
            Трябва да затвориш клапата за външния въздух, като завъртиш колелцето, което се намира между въздуховодите надолу за да затвориш притока на въздух(виж на снимките долу).

            От врътките - лявата трябва да е в червената зона на MAX, а с дясната си регулираш силата на вентилатора между OFF/изключен и MAX/на Максимална степен.
            Прикачени файлове
            Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion' <- Fiat Bravo 1.4 t-jet 'Eleganza' <-
            Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear' <- Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
            Търси се..

            Коментар


              #7
              FIRE 8V написа: Преглед на мнението
              Трябва да затвориш клапата за външния въздух, като завъртиш колелцето, което се намира между въздуховодите надолу за да затвориш притока на въздух(виж на снимките долу).

              От врътките - лявата трябва да е в червената зона на MAX, а с дясната си регулираш силата на вентилатора между OFF/изключен и MAX/на Максимална степен.
              :D Колега, не съм чак толкова тъп.. естествено че съм спрял притока,но продължава да духа ( след като съм затворил..).. махнах решетките и видях че не го затваря плътно.. но благодаря.Ще си играя да го оправя.

              Коментар


                #8
                Колега, не съм чак толкова тъп.. естествено че съм спрял притока, но продължава да духа ( след като съм затворил..).. махнах решетките и видях че не го затваря плътно.. но благодаря. Ще си играя да го оправя.
                Съжалявам, колега не съм целял да те обидя, опитах се да помогна с каквото мога
                Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion' <- Fiat Bravo 1.4 t-jet 'Eleganza' <-
                Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear' <- Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
                Търси се..

                Коментар

                Working...
                X