Как няма да го мапнеш бе, ако ще и 200 коня да е, задължително мап :P
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типото си отиде. Съвет за Стило или Алфа. :(
Collapse
X
-
Колеги харесах едно стило днес ама има няколко неща които ме притесняват и ще помоля за съвет дали си струва покупкатаПърво това е колата : http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...ailsвторо като я запалихме стана ясно че термостата е залепнал на отворено защото стоя половин час докато отлепи едно деление.свети лампата на AirBag-a и пищи постоянно и изписва да се изгаси двигателя.Като я запалихме след 3-4 минути при подаване на газ отзад пушеше яко светло сив пушек и миришеше особено (не на нафта)при форсиране до 4-5к об пушенето изчезва. (Съмнява ме дали не е конденз)Неможаха да ми покажат откъде се отваря багажника освен с ключа. На който копчето за отваряне на багажника не работеше (има само един ключ)...ПП имаше някакво досадно скърцане като местиш скоростния лост чиято топка пък беше супер изтъркана...ПС Турбината не беше омаслена...то всъщност така го бяха лъснали под капака че сякаш идва от завода.Колата определено върви доста и не хлопа. Повозих се и набира ....
невероятно добре...
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
кажи поне защо...за 1000лв ако мога да си сменя всичко термостат и т.н. !? това с пушаляка малко ме притесни ама иначе в казанчето си беше бистричко нямаше следи от масло...тапицерията вътре е без нито една забележка...няма и следа от употреба...почти...ако има някой с компот който може да закара....ще го заведа на драго сърце да я погледнем и ше почерпя даже после...аз имам лаптоп ама ни софт ни кабели мабели...emzo написа:Бягай далече от тая колаRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Термостатът на тази кола не струва повече от 130 лв., моята е със същият мотор и съм го сменял - BEHR, толкова струва. Термостатът ти е най-малкият проблем, а и по принцип ЖТД-то може да работи 2 часа на място преди да загрее, щото има зверска защита срещу прегряване. За да загрееш този двигател си трябват обороти за да надува турбината. Грешката за еърбега записана в компа е честа, но се отстранява лесно. Влез в Алфа форума - там има разни сервизи, виж координатите на Екстрийм сервиз и се свържи с Бобо. Той има необходимата техника, софтуер и опит и може да ти каже кво е дереджето на колата - километри, турбина, ЕГР клапан и изобщо всичко. Такава кола не се купува "на сляпо", задължително диагностика!Alfa 156 SW 1,9 JTD'03
Fiat Punto 1,2'98
Коментар
-
Можеш ли да обясниш каква т тая защита от прегряване!? аз освен температурен датчик и термостат и перката на радиатора други защити от прегряване незнам....незнам кое ще е това нещо дето толкова активно ще пази колата да не загрее като я запалиш като точно като я запалиш тя трябва за кратко да влезе в оптимална температура за най-добра работа на двигателя?!RPWWD написа:а и по принцип ЖТД-то може да работи 2 часа на място преди да загрее, щото има зверска защита срещу прегряване. За да загрееш този двигател си трябват обороти за да надува турбината.
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Не знам как е при старият фиатски турбодизел, с каквито имаш опит, но ЖТД с нормално работещ термостат може да вдигне 90 градуса работейки на празни обороти най-рано след 30-40 минути. Повечето модерни комън рейл дизели имат същата особеност и трябва просто колата да е на скорост и да се кара за да успее да загрее. Затова и зимата си мръзнеме известно време докато благоволи да стопли. Например, като се кача на Цариградско от алея Яворов и е станала на 90 градуса чак на светофара на Горубляне, че и по-нататъкkiselo написа:Можеш ли да обясниш каква т тая защита от прегряване!? аз освен температурен датчик и термостат и перката на радиатора други защити от прегряване незнам....незнам кое ще е това нещо дето толкова активно ще пази колата да не загрее като я запалиш като точно като я запалиш тя трябва за кратко да влезе в оптимална температура за най-добра работа на двигателя?!RPWWD написа:а и по принцип ЖТД-то може да работи 2 часа на място преди да загрее, щото има зверска защита срещу прегряване. За да загрееш този двигател си трябват обороти за да надува турбината.
Alfa 156 SW 1,9 JTD'03
Fiat Punto 1,2'98
Коментар
-
Само за пример - с един коелга му гледахме колата 156 1.9 105 коня със съмнения за заминал термостат - отваряше много рано.Та колата след 20 минути работа на място със доста подаване на газ стигна 70 градуса по табло и тогава отвори термостата, а температурата в подземният гараж беше около 18-20 градуса поне.Това е положението, jtd-то на място няма загряване. И ако нямаш допълнителен подгрев - зимата си мръзнеш като куче докато загрее.На моят коптор ми се е случвало при -15 стрелката да достигне 90 градуса след изминати 22 км.... Ужас е сутрин.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар