batececo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се сменя носач?
Collapse
X
-
Е, ти пък сега! Кой може да ти каже колко време ще ти изкара носача, ако ходиш на лозето с него може и една седмица да не изкара! Ако караш само по магистрали в Германия сигурно никога няма да го смениш. Естествено, че ще предотвратиш разтракването на шарнира или тампона ако сменяш носач на 10-15000км, ама ми се вижда доста радикален подход (от финансова гледна точка де). Не съм чувал някой да е "чупил" носач в движение, но си мисля че не е невъзможно. Ако има фабричен дефект или е докаран до състояние на разпад (при второто обаче тропането на предницата ще е нетърпимо дълго преди това да се случи).Fiat Stilo 1.8 16V
-
Е затова трябва и акъл малко преди да се започне да се прави нещо.Може да имаш обурудван с всичко сервиз/гараж/и пак да не можеш да извършиш даден ремонт.Какво пречи да се сменят и двете заедно или пък другата да се развие само да ти е по лесно.spark написа:@Tornado: Е, да аз сменях тампоните на биалетката само отляво
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
AS metal са турски, на които обаче пише, че са от турция и там инженерите и машините са немски и карат двойно повече от т. нар "немски" TRW и Lemforder, които пак се правят в съседката, само че в малки "гаражни" фирми в ориента и после - в контейнера, на кораба и право в Хамбург, където е пакетажната фирма и там всеки шарнир се слага в отделна опаковка и на нея има щампа Germany, а не Made in Germany, защото в този случай вече ще влязат под ударите на еврокомисията, а семплото Germany за тях означава и само опаковка на продукта, с което си измиват ръцете пред закона за контрол на качеството като само пакетажна фирма. :DTornado написа:Замислихте ме с тези носачи ,че аз вече карам 40000 км с носачи и биалетки на Ас Метал.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
здравейте,вчера го смених този носач но голям тормоз ми хвърли ,старият излезе много лесно и тъкмо си помислих че неможе да е истина това толкова бързо и лесно да стане всичко изпуших една цигара и викам хайде да слагам новия.Да ама не бях прочел мнението на колегата че трябва да откача и другата биалетка и свободно да се движи тази щанга на горе-надолу,а то е доста близо до акъла и предполгам щеше да стане много по-лесно,а аз откачих само биалетката от страната на носача който сменях и беше адски трудно как ли не се мъчих може и неможе да мине тампона от тая щанга и да си застане на мястото и в крайна сметка стана но подложих едно трупче на щангата и свалих крика колкото да се повдигне малко щангата и с триста зора го нагласих ама аз си знам колко мъки беше и сега като прочетох че трябва да се разкачи и другата биалетка направо ме е е яд как не се сетих,ами се мъчих като грешен дявол толкова време,но нищо за другия път поне ще знам как става.Да питам още нещо днес ходих на работа с колата и забелязах,че когато гумите са изправени и колата се движи в права линия волана е леко завартян на дясно не е изправен,някои знае ли от какво може да е,накраиника не сам го пипал,може и така да си е било ама сега го забелязах и реших да питам дали може аз да съм направил нещо неправилно,макар че май няма какво да объркам.Носача е Текнорот някакъв турски,четох из нета че не били идеално лоши,но това ще си проличи по-нататък.Благодаря на всички които писаха по темата,помогнахте ми доста ,честно казано нямах си на представа от къде да започна,а така беше доста по-лесно,само дето трябваше да изчакам още малко да разбера, че се разкача и другата биалеткаFIAT MAREA 1,6 16V
Коментар
-
Ами ако искайте ме слушайте като сменяте носачи или биалетки.ivailo_82 написа:здравейте,вчера го смених този носач но голям тормоз ми хвърли ,старият излезе много лесно и тъкмо си помислих че неможе да е истина това толкова бързо и лесно да стане всичко изпуших една цигара и викам хайде да слагам новия.Да ама не бях прочел мнението на колегата че трябва да откача и другата биалетка и свободно да се движи тази щанга на горе-надолу,а то е доста близо до акъла и предполгам щеше да стане много по-лесно,а аз откачих само биалетката от страната на носача който сменях и беше адски трудно как ли не се мъчих може и неможе да мине тампона от тая щанга и да си застане на мястото и в крайна сметка стана но подложих едно трупче на щангата и свалих крика колкото да се повдигне малко щангата и с триста зора го нагласих ама аз си знам колко мъки беше и сега като прочетох че трябва да се разкачи и другата биалетка направо ме е е яд как не се сетих,ами се мъчих като грешен дявол толкова време,но нищо за другия път поне ще знам как става.Да питам още нещо днес ходих на работа с колата и забелязах,че когато гумите са изправени и колата се движи в права линия волана е леко завартян на дясно не е изправен,някои знае ли от какво може да е,накраиника не сам го пипал,може и така да си е било ама сега го забелязах и реших да питам дали може аз да съм направил нещо неправилно,макар че май няма какво да объркам.Носача е Текнорот някакъв турски,четох из нета че не били идеално лоши,но това ще си проличи по-нататък.Благодаря на всички които писаха по темата,помогнахте ми доста ,честно казано нямах си на представа от къде да започна,а така беше доста по-лесно,само дето трябваше да изчакам още малко да разбера, че се разкача и другата биалеткаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Скъсана биалетка браво 1.6
Темата не е от вчера, но все има какво да се добави, гледам си аз колата отдолу и кво да видя- едната биалетка счупена от пръстена който обхваща стабилизиращата щанга. Шпилката си стърчи самотно, захваната чрез тампоните за носача и мигом ми9 стана ясно какво почуква напоследък. Какви пари са биалетките, комплект с тампоните ли ги дават и да развивам ли направо и другата, след като и сам се убедих как яко дърпа нагоре от носача? Тва всичкоте е за браво, 1.6 бензин.Tornado написа:Ами ако искайте ме слушайте като сменяте носачи или биалетки.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
еми по около 10-12 лв е едната в комлект с тампоните. аз лично си имам скоба за биалетите, но без скоба е малко напъване- просто намираш добър лост и натискаш стаб шанга надолу, пък някой завива гайката на 2-3 витки. ще видиш голям зор, защото ще махнеш тампони с дебелина наполовина отколкото на новите.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Днес се запретнах най-накрая, с идеята да свърша по нещо и на двете биалетки развих и другата, от мен да знаете, че да сменяш само тампони на биалетката не е добра идея- втулките в тампоните са като заварени за шпилката - нямат вадене. На канал се справих доста бързо, организацията отне време, скъсаната биалетка признава само ъглошлайф...pakumba написа:еми по около 10-12 лв е едната в комлект с тампоните. аз лично си имам скоба за биалетите, но без скоба е малко напъване- просто намираш добър лост и натискаш стаб шанга надолу, пък някой завива гайката на 2-3 витки. ще видиш голям зор, защото ще махнеш тампони с дебелина наполовина отколкото на новите.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар