От два дни имам един проблем.Колата не пали веднага след като завъртя ключа,а трябва да задържа ключа за 5-6 сек. докато запали.Иначе няма проблем колата си върви идеално,никъкви лампи не ми светят,но това ме дразни пък и ще ми замине по-бързо стартера.Мислех си дали проблема не е в температурния датчик,но това го прави и при студен и при топъл двигател.Някъкви идеи от какво може да е???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно пали
Collapse
X
-
Re: Трудно пали
Колега така е много общо.Най-добре иди на диагностика,защото иначе си е гадаене,при положение че след като запалиш нямаш проблеми.Най-лесното което можеш сам да направиш е да си замериш съпротивлението на всички датчици които подават сигнал към ЕКУ-то.В АутоДата-та мисля ги имаше дадени.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
-
И Аз съм така и мога да ти кажа само да не се вглеждаш много много щом си върв
и ОК,просто си караи много много
FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
LANCIA Ypsilon Elefantino blu
http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/
Коментар
-
Re: Трудно пали
И при мен е такаNPD написа:От два дни имам един проблем.Колата не пали веднага след като завъртя ключа,а трябва да задържа ключа за 5-6 сек. докато запали.Иначе няма проблем колата си върви идеално,никъкви лампи не ми светят,но това ме дразни пък и ще ми замине по-бързо стартера.Мислех си дали проблема не е в температурния датчик,но това го прави и при студен и при топъл двигател.Някъкви идеи от какво може да е???
Аз измерих температурния датчик на термостата, и беше в норма, но не знам още колко темп. датчици има, трябва да се поразтърся из книгите
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Re: Трудно пали
Значи имаш още дин температурен на всмукателния колектор ,с кафява букса е.Замери си още и RPM датчика ,който е за оборотите на коляновия вал,буксата му е някъде от дясната страна горе до ботуша.При повече време си замери и TPS-а и клапана за празния ход.То май други не останахаblagun написа:И при мен е такаNPD написа:От два дни имам един проблем.Колата не пали веднага след като завъртя ключа,а трябва да задържа ключа за 5-6 сек. докато запали.Иначе няма проблем колата си върви идеално,никъкви лампи не ми светят,но това ме дразни пък и ще ми замине по-бързо стартера.Мислех си дали проблема не е в температурния датчик,но това го прави и при студен и при топъл двигател.Някъкви идеи от какво може да е???
Аз измерих температурния датчик на термостата, и беше в норма, но не знам още колко темп. датчици има, трябва да се поразтърся из книгите 
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Re: Трудно пали
Колега датчика на коляновия вал така наречения RPM датчик не е ,на Хол ,а си е магнитен датчик.Датчиците на Хол са с три проводника.Иначе си прав ,нека колегата да си провери и свещите и кабелите.Възможно е от неправилно подбрани свещи да го прави.tomny написа:Отиди на сериозна диагностика. Няма смисъл да гадаем така. Възможно е проблема да бъде в датчика на Хол (на коляновия вал) или във фазовия датчик (кофти). И да им мериш съпротивлението, няма да ти помогне особено. Свещите на какво дередже са?Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар