Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата не иска да запали :(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колеги виждам,че става въпрос за паленето та погледнете и мойта тема http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=15175 вярно ,че заглавието не подхожда но така се развиха събитията минах през всичко за да запали а сега пали трудно и има леко бумтене като детонации!Ако има някой интерес да погледне темата и да пише Дайте съвет моля ви,че аман от майстори
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    Коментар


      #17
      mixifixi брато имах същото браво със същия проблем до днес! Значи на мен ми се е случвало и друг път ама тогава беше от 1 маркуч за вакума! Та причината за проблема и решението които открих му са следните: Датчика който ти е по седалката (дето спира бензина при ПТП) явно нещо се бугва! Цяла сутрин разглобявах двигателя докато накрая не открих че всичко е наред при него!!! Реших да видя дали не е изключил датчика! Натискам го и двигателя завърта и гасне! Въртя пак дори не пали. После пак го натискам и пак така завърта но гасне! И така след 3-4 минути игра с тоя бутон колата запали и си работи като пич. Не съм 100% че това е проблема но колата сега си върви. Пробвай това като решение дано ти помогне. Стискам палци П.С. Да знаеш че бутона е некъв странен и може да то отнеме време да го натиснеш като хората. :D Успех!
      Fiat Bravo 1.6L/16V 103BHP.
      Bite My Shine Metal ASS!!!

      Коментар


        #18
        мерси, намислил съм днес като се прибера да пробвам първо с бутона , а после ако не стане да сваля цялата помпа и да я почистя..стига да може.Както и да замеря дали има ток до нея при контакт. Единственото кофти нещо е, че като се прибера най-вероятно ще е мрачно или тъмно и няма се вижда много..Много ще съм ви благодарен ако може да ми дадете снимка как изглежда това чудо на светло..Т.е на фенерче, без да знам какво развивам трудно ще стане
        Bravo 1.6 16V

        Коментар


          #19
          mixifixi написа:
          ...и с него разкачихме въпросните маркучи от бенз помпа към ДВГ-то. Резултата- давам контакт и от маркуча пръска бензин,Връщам обратно, давам пак и не пръска...така няколко пъти, като номера с пръскането става понякога, когато както бях споменал се чува помпата да шуми...
          Еми, ясно - електрически проблем - прекъсва се някъде захранването на бензиновата помпа.
          BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
          Среден разход на газ

          Коментар


            #20
            ами дано да е електрически че доколкото знам новата помпа не е евтина А иначе чисто практически проблемът доколкото разбирам може да е в свещи, този авариен бутон и ??? Също така мн ще съм ви благодарен ако кажете по-специален ли е ключа за свещите, че са много навутре под колекторите..трябва да си купя такъв и искам да знам какъв да търся.
            Bravo 1.6 16V

            Коментар


              #21
              При мен май 16-ти номер ключа. Сигурно и на 1.6 е същия.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #22
                купих си гидоре, ключове и като се прибера започвам..отказах се да я пратя на майстора, докато не се убедя, че не са свещи, бутона и зацапана помпа..а някой датчик да може да дава подобен ефект?? ту върти -ту не
                Bravo 1.6 16V

                Коментар


                  #23
                  Здравейте колеги. От вчера никакъв напредък Вече сериозно съм объркан. Значи снощи свалих свещите и резултата е, че изглеждаха нормално (според един друг пост тук за запалителните свещи ), но бяха яко мокри от бензин.Реших, че е задавена затова ги подсуших и сложих обратно. След това намерих бензиновата момпа и наистина установих, че като дадох контакт тя шуми.Откачих буксата и свързах мултицед към клемите. Приятел даде контакт няколко пъти, но той не отчете нищо Закачих я отново и продължих към аварийния бутон под седалката.Е...натисках, струвах така и не успях да усетя някава промяна в състоянието му.Нито влиза навътре, нито излиза..само гуменото покритие се огъваше. И така..с надежда, че ’МООже и да запали’ дадох контакт за сетен път, помпата пак се чу...стартера завъртя и ..нищо не запали.Та. по системата за бензина, какво да проверя още? Помпа явно не е ( все пак ще я сваля ако се наложи и почистя) , Гледам в една схема тук има един клапан, виновен за кока-кола ефекта..да не е от него, макар че и на отвита капачка не пали..Всичко ме навява на мисълта, че е нещо от запалителната система..Явно ,че бензин до цилиндрите стига щом са мокри свещите и след 2-3 завъртане замирисва на бензин, но също така явно, нямаме запалване.Кое може да е виновно за това? Чета ръководството на английски и има доста подробни описания за проверка, но и доста сложни...някакви идеи?
                  Bravo 1.6 16V

                  Коментар


                    #24
                    Бобина може би. Не знам как се мери дали работи, дано някой колега помогне. Моята на 4-ти цилиндър беше отказала ама пали, ако не ти работи 1-ви или 2-ри може и да не запали.
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #25
                      Предполагам,че след като след даване на контакт, лампата на Коде-то изгасва, имобълайзера си е наред и не ме бъгва.От къде може да идва проблема с липсата на запалване...как да дам 40 лв за свещи, като не се знае дали е от тях.... същото се отнася и за другите неща..не стига, че точно сега нямам пари ,а и това. кажете със сигурност дали помпата трябва да получава ток, винаги когато дам на контакт, за да се ориентирам къде да търся??? Мисля от там назад да проследя веригата. Ако не се лъжа, преди помпата е онзи бутон, някъде по веригата и реле имало..може и да е от него?Ще съм благодарен на всякя идея, подкрепена с практичен начин за проверка..навсичкото отгоре утре вечер трябва да пътувам извън София..май автобуса ме зове..
                      Bravo 1.6 16V

                      Коментар


                        #26
                        Добре ,има ли искра на свещите?Пробвай на стартер с друга свещ.Ако има искра,единственото за което се сещам е имобилайзера.
                        FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                        Коментар


                          #27
                          mixifixi написа:
                          Предполагам,че след като след даване на контакт, лампата на Коде-то изгасва, имобълайзера си е наред и не ме бъгва.От къде може да идва проблема с липсата на запалване...как да дам 40 лв за свещи, като не се знае дали е от тях.... същото се отнася и за другите неща..не стига, че точно сега нямам пари ,а и това. кажете със сигурност дали помпата трябва да получава ток, винаги когато дам на контакт, за да се ориентирам къде да търся??? Мисля от там назад да проследя веригата. Ако не се лъжа, преди помпата е онзи бутон, някъде по веригата и реле имало..може и да е от него?Ще съм благодарен на всякя идея, подкрепена с практичен начин за проверка..навсичкото отгоре утре вечер трябва да пътувам извън София..май автобуса ме зове..
                          пич, извинявай, че не съм чел цялата тема, но нямам време сега. като гледам ти проверяваш разни неща, ама така и не разбираш дали работят. извади един кабел от коя да е свещ и виж има ли ток, когато някой чукне за секунда на стартер. ако има ток и преположим, че и искрата успява да пробие вътре, понеже рядко се случва да не успее ако има ток на кабела, то тогава трябва да провериш има ли няма ли бензин. в смисъл дали стига до отпред. развии капачката на резервоара все пак, извади маркуча и пръска ли бенз. ако да тогава се насочваш към някой шибан датчик, който ти лъже компа и т.н. ако няма бенин почваш да търсиш тоците отзад до помпата, като можеш да провериш релето й и бушона й преди това. ако стига ток до помпата и всички връзки по нея са както трябва е ясно- помпа, ако не стига ток или е този бутон или релето и бушона. това е последователността, довечера ще прочета темата както трябва и ще пиша по -подробно, извинявам се ако се повтарям с някой. и аз бих ти помогнал, но също като колегата събота и неделя имам възможност. сега се сещам, че ако вкарва бенз и има искра и все пак не пали можеш да я бутнеш
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #28
                            Благодаря за съвета, ще пробвам с друга свещ, за да видя дали има искра, а след това релето и тоците..както бе казал един колега по-нагоре ’Помпа с характер’.. милата само да запали.ще я заведа на чичо доктор с компютърче..
                            Bravo 1.6 16V

                            Коментар


                              #29
                              mixifixi написа:
                              Благодаря за съвета, ще пробвам с друга свещ, за да видя дали има искра, а след това релето и тоците..както бе казал един колега по-нагоре ’Помпа с характер’.. милата само да запали.ще я заведа на чичо доктор с компютърче..
                              като пробваш със свещ, да не забравиш да има и масащото ако виси във въздуха, нищо няма да стане
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар


                                #30
                                ще я допра до двигателя, за да има маса Но няма ли искра..най-вероятно няма да има на нито една свещ..бяха мн мокри от бензин, което ме навежда на мисълта,че нито една не е палела скоро..а как изведнъж отказаха всичките
                                Bravo 1.6 16V

                                Коментар

                                Working...
                                X