Да,но ако духа яко и вентилацията е затапена ще вдигне налягането в блока и ще избива масло през гарнитури и семеринги.Може да е от запечени сегменти или вложки.Но това ще се разбере след разглобяване
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Alfa 147 1.9 jtd гори масло
Collapse
X
-
Що какъв му е проблема на това масло?И ако проблема му е в маслото, що и на другата му Алфа не е така?!!!Ся с кво масло е карана преди да е купи и как е карана и т.н. един господ знае.......Факт е, че с маслото с което беше колата при покупката и от София до Пловдив намаля с една чертичка на борд компютъра!!!Всичко клонеше към турбина, но тя се оказа в перфектно здраве!Факт е, че и с това масло, разхода на масло е доста ПО-МАЛЪК от маслото с което беше карана преди покупката (колата е била поддържана в сервиз които се занимава предимно с Италиански автомобили в София) ся кво масло са и слагали........Ся ще се сложи Ени 5/40 като начало да видим дали ще има промяна.....ilko-gd написа:Като го слушам /чета/ колегата с какво масло си кара JTD-то, вътре този мотор е спечен много здраво. За това ми говори и това, че е изолирам картерната вентилация, явно духа здраво. Прав е Airfan за сегментите.Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
http://vbox7.com/play:c9fd4ea6
Коментар
-
Двата края на разпъващата пружина се поставят един срещу друг.По правило краищата на пружината са оцветени различно, например левият край - в зелено, а десният - в червено.След монтажа на ламелните пръстени двата оцветени края на разпъващата пружина трябва да са видими.Ако има припокриване при монтажа на разпъващата пружина дължината на обиколката намалява и това намалява усилието, което е предвидено да притиска ламелите към повърхността на цилиндъра. Ламелите вече не са плътно прилепнали към стената на цилиндъра и не могат да обират добре маслото.chaveto написа:Я сега ме светни тази пружина каква е, в каква посока действа.След това ме светни двата и края как се закачат един за друг и после пак ми кажи, че тази пружина е там за да напъва нещо на някъде.А когато имаме два маслени сегмента и една пружина между тях, това в един канал на буталото. Тогава пружината какво опъва и накъдеivel написа:не вземам страна,но пружината е сложена точно за да държи напънат масления сегмент и в процеса на експлоатация,той да е последен,който ще се износи,с цел мотора до последно да не пипа масло
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Колега две 147 имам нямам оплаквания ,като всеки автомобил си имат кусури ,но нищо фрапиращо.Тази алфа която гори маслото ме дразни че пуши и не ми е за маслото а ме дразни,не искам да пуши.Иначе върви доста добре и е икономична 6.5 в града а и за тези пари толкова екстри с навигации телефони клими и т.н.Абе добре са си автомобилите,а данъка е веднаж в годината.Утре ще меря компресията и ще сменя маслото да видим какво ще стане.янко написа:Към маслените изискванията са послаби ,затова се чупят по лесно ,компресионните са по яки.И въпрос към автора.Как е алфата,чупи ли се лесно,икономична ли е,че предстои да сменяме на жената полото с такава а по късно и мареята.Само че ще търсим 100 коня за по малък данък,че тея 200 лв ме нервятFiat Bravo 1.4 12v Ex.
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Коментар
-
haljscho недей така. И другата Алфа ще стигне до тук. И ако все още вярваш, че на дизел маслото е черно ето заповядай, прочети какво съм казал в тази тема. Весело посрещане на новата 2013 година
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
До колкото разбирам си против използването на 10/40 без значение марката масло!Аз също карам с 5/40 и си мисля, че е по-добър вариант както казах и на въпросната кола от темата също ще се сложи такова.Макар, че едва ли 10/40 което собственика и е налял последно и е навредило по някакъв начин....По вероятно е предишните смени от предишните собственици да са били със съмнително масло, но и това не е ясно......Ся да ти кажа имам приятел с АР-156 105ЖТД, миииииии за 4,5г. и 60000км. е слагал кви ли не марки масла 10/40 и 5/40 и колата няма никъв дерт........ Ей така просто си експериментира човека....... Викам му 5-ЖТД-та караме с едикво си масло и сме доволни, а той....... ааааааа ще сложа еди коя си марка........ Еммммм лошо няма.Ся те ЖТД моторите не са претенциозни и доста драгоустойчиви........ Но конкретната Алфа от тема явно си има някакъв проблем....Реалните и км. не са ясни и е купена с незнаен ремап, но пък турбината и е в добро състояние (не че и това е някаква гаранция кво се е случвало с колата) та се търсят варианти за решение на проблема....... Може и да е простичък, може и да излезе нещо по-сложно.......Весело посрещане на новата година и от мен! Мнооооо здраве и късмет на всички!ilko-gd написа:haljscho недей така. И другата Алфа ще стигне до тук. И ако все още вярваш, че на дизел маслото е черно ето заповядай, прочети какво съм казал в тази тема. Весело посрещане на новата 2013 година
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
http://vbox7.com/play:c9fd4ea6
Коментар
-
Хюстън, имаме проблем. Или всички тук сме задклавиатурни самописци, или никой не е виждал маслен сегмент, освен мен.Ето ви един маслен сегмент на Пунто 1.2 8 клапаново, набор 2000 година. Пружината не е нито да напъва сегмента, той си е напънат, както виждате, нито има боядисано по нея, нито има краища за регулиране... Ха сега де?
Коментар
-
ти чаве го наричай както искаш.една от функциите му е точно да държи напънат сегмента,именно защото е нееластичен.пробвай да го вкараш в цилиндър без сепаратор-все едно си сложил дъвка.хората точно затова са го сложили.на снимката се вижда ясно и като го свиеш със скобата в цилиндъра,кой го държи напънат сегмента според тебе,като той сам не може.сигурно кошницата в резервоара,извинявай.
Коментар
-
Колеги ,малко развитие по темата.Снощи вкарах колата на канала в гаража и тази сутрин гледам отдолу голямо петно масло.Махнах кората отгоре и термо-отражателя на изпускателния колектор и какво да видя:всичко олято с масло около изпускателния колектор в частта на първи цилиндър.Може ли маслото оттам да влиза в изпускателния колектор и да излиза под формата на син дим?Сравних двете коли: духат от капачката на маслото, а от щеката съвсем леко като полъх един вид.Всичко е едно към едно,няма по- силно няма по- слабо,духат си еднакво (все пак са на по 200000 километра)Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Коментар
-
То ще излезе накрая, че тече от някъде, а не че го гори. Там около първи цилиндър да не ти тече от семеринга на разпределителният вал и да се стича, но пък през нощта като е стояла вала не се е въртял
Защо не качиш някоя снимка, че взе да става интересно.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар