Колега, провери си луфтовете в турбината и сподели с нас какви наблюдения имаш. Виж и дали има събрано масло в кулера и изходящия маркуч на турбото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Alfa 147 1.9 jtd гори масло
Collapse
X
-
Ще го гори и още как. Първото ми типо в един момент гореше масло в кошмарни норми и покрай смяна на гарнитура сменихме и гумичките на клапаните. Повече не изхарчи и капка масло.nsn написа:...от гумички трудно ще гори 5л/10000км-трябва и осемте да са скъсани или да са се извадили от водачитецената на сегментите беше 360лв преди 3гAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Турбината съм я свалял Април месец.Няма луфтове,почистих я.Откакто махнах маркуча за маслото който влиза в смукателния на турбото,няма омасляване в нагнетателния на турбото.Airfan написа:Колега, провери си луфтовете в турбината и сподели с нас какви наблюдения имаш. Виж и дали има събрано масло в кулера и изходящия маркуч на турбото.Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Коментар
-
веднага ще опровергая колегата nsn `че от гумички не гори много масло.моето пунто гореше 6л масло на 10 000км.като го отворих гумичките бяха бакелит,а сегментите -още в номиналния размер.така че пробвай с гумички,но ти трябва инструмента за закопчаване на полуконусите.те гумичките не струват пари ама труда си е повечко
Коментар
-
Благодаря колега,утре меря компресия и натискам гумичките.Работата не ме плаши.ivel написа:веднага ще опровергая колегата nsn `че от гумички не гори много масло.моето пунто гореше 6л масло на 10 000км.като го отворих гумичките бяха бакелит,а сегментите -още в номиналния размер.така че пробвай с гумички,но ти трябва инструмента за закопчаване на полуконусите.те гумичките не струват пари ама труда си е повечкоFiat Bravo 1.4 12v Ex.
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Коментар
-
Почти съм сигурен, че са маслени сегменти. Минах по този път с 1.9-ката... даже и компресия си държеше, но маслените сегменти бяха заминали. Конструкцията на буталото е конусовидна и масления сегмент при ход нагоре е в свито положение, а при ход на долу се разширява и обира маслото. Самият сегмент е с пружинка отвътре, нанизана на една телчица - при мен краищата на тази телчица бяха съвпаднали с краищата на сегмента и пружинката беше неефективна (на първи цилиндър). Симптоматиката беше, че духаше през тръбичката на щеката за маслото - това ме насочи към сегменти. Реших да отворя мотора и да го ревизирам - купих ремонтен комплект (гумички, сегменти и гарнитура) и след един ден в бокса колата беше готова, без помен от проблема с харченето на масло.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Станев , а какви бяха другите симптоми при теб?Палеше ли лесно в студа(при мен на -14 пали перфектно),като запалиш студена изпушваше ли синьо(при мен изпушва),вървеше ли добре (при мен върви та се къса)?D. Stanev написа:Почти съм сигурен, че са маслени сегменти. Минах по този път с 1.9-ката... даже и компресия си държеше, но маслените сегменти бяха заминали. Конструкцията на буталото е конусовидна и масления сегмент при ход нагоре е в свито положение, а при ход на долу се разширява и обира маслото. Самият сегмент е с пружинка отвътре, нанизана на една телчица - при мен краищата на тази телчица бяха съвпаднали с краищата на сегмента и пружинката беше неефективна (на първи цилиндър). Симптоматиката беше, че духаше през тръбичката на щеката за маслото - това ме насочи към сегменти. Реших да отворя мотора и да го ревизирам - купих ремонтен комплект (гумички, сегменти и гарнитура) и след един ден в бокса колата беше готова, без помен от проблема с харченето на масло.Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Коментар
-
Абсолютно същите като твоите - пали без проблем и пуши само при товар, особено на студен двигател, нямаше загуба на мощност, нито нещо друго обезпокоително.west421 написа:Станев , а какви бяха другите симптоми при теб?Палеше ли лесно в студа(при мен на -14 пали перфектно),като запалиш студена изпушваше ли синьо(при мен изпушва),вървеше ли добре (при мен върви та се къса)?Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Какви километри от тогава, каква марка са сегментите, какви гумички, че това са важни неща - дал Господ ментета по нашите ширини.D. Stanev написа:... Реших да отворя мотора и да го ревизирам - купих ремонтен комплект (гумички, сегменти и гарнитура) и след един ден в бокса колата беше готова, без помен от проблема с харченето на масло.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Ами... от Александър Ауто - ремонтния комплект беше 375 лева, но нямам спомен каква марка са били сегментите (понеже са ми приятели и се доверих - каквото казаха, това взех). Вече две години и половина, колата се движи, кара я брат ми в Германия - пътува на няколко пъти с нея до БГ и е на повече от 30000 след ремонта. Кара се с 5х30 без проблем и не го харчи.Plastex написа:Какви километри от тогава, каква марка са сегментите, какви гумички, че това са важни неща - дал Господ ментета по нашите ширини.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Даа , ще се отваря двигателя. Само ще изчакам да се затопли времето и я започвам.Благодаря на всички за отговорите,като извърша процедурата ще пиша какво е станало.D. Stanev написа:Абсолютно същите като твоите - пали без проблем и пуши само при товар, особено на студен двигател, нямаше загуба на мощност, нито нещо друго обезпокоително.west421 написа:Станев , а какви бяха другите симптоми при теб?Палеше ли лесно в студа(при мен на -14 пали перфектно),като запалиш студена изпушваше ли синьо(при мен изпушва),вървеше ли добре (при мен върви та се къса)?Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Коментар
-
Тук малко се обърка :DD. Stanev написа:Почти съм сигурен, че са маслени сегменти. Минах по този път с 1.9-ката... даже и компресия си държеше, но маслените сегменти бяха заминали. Конструкцията на буталото е конусовидна и масления сегмент при ход нагоре е в свито положение, а при ход на долу се разширява и обира маслото. Самият сегмент е с пружинка отвътре, нанизана на една телчица - при мен краищата на тази телчица бяха съвпаднали с краищата на сегмента и пружинката беше неефективна (на първи цилиндър). Симптоматиката беше, че духаше през тръбичката на щеката за маслото - това ме насочи към сегменти. Реших да отворя мотора и да го ревизирам - купих ремонтен комплект (гумички, сегменти и гарнитура) и след един ден в бокса колата беше готова, без помен от проблема с харченето на масло.
Коментар
-
Е,-е,случва се, няма безгрешни хора, който не работи, той не бърка :D ,това го казваше предния ми началник.Колегата неволно е сбъркал, в бързината не е се усетил, и аз правя грешки от тоя сорт,едно мисля, друго правя.....chaveto написа:Тук малко се обърка :DD. Stanev написа:Почти съм сигурен, че са маслени сегменти. Минах по този път с 1.9-ката... даже и компресия си държеше, но маслените сегменти бяха заминали. Конструкцията на буталото е конусовидна и масления сегмент при ход нагоре е в свито положение, а при ход на долу се разширява и обира маслото. Самият сегмент е с пружинка отвътре, нанизана на една телчица - при мен краищата на тази телчица бяха съвпаднали с краищата на сегмента и пружинката беше неефективна (на първи цилиндър). Симптоматиката беше, че духаше през тръбичката на щеката за маслото - това ме насочи към сегменти. Реших да отворя мотора и да го ревизирам - купих ремонтен комплект (гумички, сегменти и гарнитура) и след един ден в бокса колата беше готова, без помен от проблема с харченето на масло.
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Кое по-точно?! Да, вероятно не е съвсем прецизно формулирано, но в общи линии идеята е тази. Скосен (конусовиден) е профилът на леглото на масления сегмент с цел да се осигури мазането при хода на буталото нагоре, тогава сегмента е свит, а при хода надолу се разширява за да може да събере маслото от стената на цилиндъра. Масления сегмент контактува със стената на цилиндъра посредством два ръба, които понасят цялото триене се износват по-бързо за разлика от компресионните, които контактуват с цялата си дебелина.chaveto написа:Тук малко се обърка :DНай-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Сегмента няма как да се свива и отваря, той винаги си напъва към цилиндъра. Хонинга е нещото което осигурява да има масло по стената на цилиндъра.В случая масло над сегментите може да има само от хонинга..., но не и от свиване. Специално при либра не знам какво е изпълнението и броя на сегментите, но при повечето когато са 3-ри на бр. има компресионен, комбиниран и маслен.А това което го казваш е не възможно, ще се получи клин.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар