besniq30 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1,9 ТД100 пищене (скърцане)
Collapse
X
-
Ами не знам каква марка са,майстор ги сменя...доста солено ми излезе, 60лв. лагерите били некви "усилени" защото съм имал климатикTornado написа:Нови нови ама какви?besniq30 написа:Остава динамото което е със сменени чисто нови лагери,преди има няма 4,5 месеца защото шумяха !
това по неговите думи, около 20лв.на лагер !
Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Започва да надува след 95-100 градусаВ началото като я купих не включнаше перката и не охлаждаше... закарах я на един сервиз/автокъща и пича там я погледна.... отиде от един тяхен фиат свали капачката на казанчето и я зави на моето и колата се оправи...Наскоро се прибрах и викам няма да бързам да я карам на сеивиз и днес купих нова капачка... преди малко тествах.... 2 часа автомобила работи на място... 6-8 пъти стопли,охлади си сам и пак и пак... реших и в града да я тествам а не само на място... 2 км отсечка на мръсна газ... леко дигна за момент към 105 градуса и ги свали веднага... уте пак ще я гледамно проблема със парното остава.... като я запалих имаше парно при първото стоплене и почна да духа студено... направи ми впечатление че като покача оборотите започва да духа топло спрямо оборотиите.... колкото повече толкова по толо и обратно... не съм пиян или надрусанСтигам до извода че има някъде към парното запушено... и като смачкам газ и нагнети вода вкарва вряла вода в питата и стопля за момент .... ако някой знае нещо по въпроса да пишеКазвам пак че автомобила беше на криково 1 година бииз да се пали даже...Tihomir78 написа:Колега малко си противоречиш в обясненията или аз нещо не разбрах. Хем казваш надува обратно, вместо да вкарва в казанчето за вода пък после викаш пълни го и отива към гърмене, капачката издиша.Щом ти надува яко в охладителната система ти е прецакана гарнитура на главата. Затова издиша през капачката щото тва налягане трябва да отиде някъде. При отворена капачка на разширителния съд яко бълбука вътре , нали така? Като загрее се разширява дупката /грубо казано/ и затова тогава започва да не циркулира правилно антифриза, спира парното и го изхвърля през казанчето. Минал съм го тоя филм тъй че на 100% гарнитура. Ако можеш прави я сам , ако ли не давай я на сервиз, няма какво да се чудиш.Diesel написа:Obezdu6ih q... kadeto ima probki,nalivah voda.... 1 h na oboroti dokato stopli i nakraq pak sa6toto ... polovinata radiator studen,naduva obratno vmesto da vkarva v kazan4eto za voda... palni go i demek otiva kam garmene na kaan4eto,kapaa4kata izdi6a ot rezbata... kato stopli dvigatelq nqma parno otnovo... ednite marku4i studeni drugite topli....vseki razli4no kazva... Ili 4e noviq ti termostat ne raboti,garnitura,glava.... az zalagam leko na kazan4e i kapa4ka nai veroqtno za6toto kato q vzeh ima6e podoben problem,smenih kapa4kata i se opravi... dnes edin re4i za vodna pompa ama kato sam q smenql da sam smenql i rolki i remak... te nikoga ne sa smenqni....... molq koito znae ne6to po vaprosa da pi6eMolq i da me izvinite 4e pi6a na latinica no ne mi raboti phonetikata i balgarskiqTihomir78 написа:Мисля си че не си я обезвъздушил добре затова ти прави тези номера. Има и още един вариант ама дано не е което си мисля.
Коментар
-
Колега късия ремък пасна идеално като не минава през компресора и паразитната ролка!!!specialista написа:Няма да стане!Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
да късия ремък пасва като не минава през едната паразитна ролка и компресора,а твоя нищо че е на 2500 свири защото е гаден менташки боклук.предполагам свири като се намокри.ако искаш даден ремък(но не и ангренажен) да го провериш дали свири,му слагаш съвсем малко грес и ако спре свиренето значи е от него.не си нито първия нито последния който слага некачествен ремък и след някой други километър започва да свири.
Коментар
-
Моя като се намокри пищенето спира....Прав си от ремъка е,сложих нов и пищенето спря но до кога ли!ivel написа:да късия ремък пасва като не минава през едната паразитна ролка и компресора,а твоя нищо че е на 2500 свири защото е гаден менташки боклук.предполагам свири като се намокри.ако искаш даден ремък(но не и ангренажен) да го провериш дали свири,му слагаш съвсем малко грес и ако спре свиренето значи е от него.не си нито първия нито последния който слага некачествен ремък и след някой други километър започва да свири.Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Да и на мен ми е интересно,последния ми беше Дайко...Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Каква е разликата в парите,пример- Дайко-то е 25,27лв.ivel написа:гейтс напримерBrava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Не е нормално търси причината за това, пренатегнат, хлабав, посукан. Ролки.Аз ползвам ремъци на контитекс и изкарват по 20-ни х.км.deforse написа:Здравейте колеги,един чисто статистически въпрос. Горе долу колко ви изкарва ч ремък (пистов) ? На моята ТД100 сложих последния път Дайко и сега почна пак да свири. Изкара около 5-6 месеца. Като коломентри не знам. Предполагам около 4000 км някъде.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
me 2 Та за ремъка търсиш 6 PK 18296 PK 18306 PK 18316 PK 1832 задължително на Gates или на Contitech (continental) НИКАКВИ други простотии ... ако искаш да ти е тихичко и оптяжната ролка гледаш да не е на една страна застанала защото при распъването й (охлабването) понякога се прецаква самото рамо на ролката и почва да Исплюва ремака на вън след което шайбата на алтернатора го захапва и почва да го реже като маха пистите една по една ... и общо взето това еS_BANKOV написа:Не е нормално търси причината за това, пренатегнат, хлабав, посукан. Ролки.Аз ползвам ремъци на контитекс и изкарват по 20-ни х.км.deforse написа:Здравейте колеги,един чисто статистически въпрос. Горе долу колко ви изкарва ч ремък (пистов) ? На моята ТД100 сложих последния път Дайко и сега почна пак да свири. Изкара около 5-6 месеца. Като коломентри не знам. Предполагам около 4000 км някъде.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар