Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги да питам 1,7тд на мястото на 1,7 чист за типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Прав си, но не трябва да се слагат всички под общ знаменател. Това също не е причина да си купя нещо втора употреба пред това да си ремонтирам старото. И в много случаи излиза по евтино да си оправиш старото от колкото да купуваш ново-втора употреба.

    Коментар


      #32
      Да се обадя и аз, викам. Та Teodor-e, хубаво е да си направиш сам двигателя, но само ако преди това си имал поне два -три сполучливи основни ремонта и си достатъчно запознат. Освен това, трябва да им висиш на главите на шлайфистите и да дебнеш за всяка стотна, както и да им заявиш на какви стойности на допуски държиш. Защото шлайфистите ги правят универсално, а те за всяки модел са рзлични от производителя. Изобщо работата е много тънка и не рядко загрубява. Ако не си го правил това- не се захващай!!! Алтернативата е друг мотор и то ако има възможност да го запалиш преди покупката.
      Fiat Marea TD100

      Коментар


        #33
        Stefan Hadjov написа:
        chaveto написа:
        ........ повечето цилиндри започнаха да ги правят никасилови.
        Би ли обяснил тази думичка НИКАСИЛОВИ какво ще рече,че не я вдявам нещо.
        "Кратка лекция за никасила (току виж съм влязъл в мъдростта)SmileНикасила е патентовано покритие, което се нанася чрез електричество съставено от никелов-силициев-карбид. Разработено в Германия през далечната 1967, първоначално се разработва за да могат тогавашните бутала в самолетните двигатели да могат да работят директно в алуминиевият си цилиндър. За разлика от други методи, никасила позволява да се повиши размера на буталата като се запазят ниските толеранси на прилепване между бутало и цилиндър а също така и да се използва алуминий за блока на двигателя (алуминият има значително по-добро топлоотвеждане от стоманените ризи в цилиндъра). Заради последната особеност това покритие се използва за двигатели с голямо КПД.Много производители използват никасилово покритие, като за пръв път то е използвано от Porsche в състезателното 917 през 1970-та година. Това покритие позволява на Porsche да изработват дълги години своите въздушно-охладени модели, които да седят на първото място в почти всяка класация. Те все още слагат това покритие в моделите 911 и RS.Никасилът е бил много популярен през 90-те години на 20-ти век. Големи производители на коли - като BMW, също слагат никасил, но в последната марка спират да го използват тъй като сярата, която присъства като елемент в по-нискокачествените горива разрушава покритието с времето. В края на 90-те BMW окончателно спира да слага това покритие след като голям брой M60 c V8 двигатели са върнати обратно в заводите за ремонти.Днес никасила се изполва в мотоциклетите от висок клас, както и в състезания като F1 и ChampCar."

        Коментар


          #34
          iuly_vn написа:
          Да се обадя и аз, викам. Та Teodor-e, хубаво е да си направиш сам двигателя, но само ако преди това си имал поне два -три сполучливи основни ремонта и си достатъчно запознат. Освен това, трябва да им висиш на главите на шлайфистите и да дебнеш за всяка стотна, както и да им заявиш на какви стойности на допуски държиш. Защото шлайфистите ги правят универсално, а те за всяки модел са рзлични от производителя. Изобщо работата е много тънка и не рядко загрубява. Ако не си го правил това- не се захващай!!! Алтернативата е друг мотор и то ако има възможност да го запалиш преди покупката.
          Подкрепям казаното.Ама виж сега,той chaweto си е шлайфал сам цилиндъра на моторетката с подръчни средства, и при него нещата винаги стават.Абе фокусник си е той,и като гледам морето му е до колене.Що да не направи и основен ремонт.

          Коментар


            #35
            Fiat Marea TD100

            Коментар


              #36
              u_bo написа:
              Stefan Hadjov написа:
              chaveto написа:
              ........ повечето цилиндри започнаха да ги правят никасилови.
              Би ли обяснил тази думичка НИКАСИЛОВИ какво ще рече,че не я вдявам нещо.
              "Кратка лекция за никасила (току виж съм влязъл в мъдростта)SmileНикасила е патентовано покритие, което се нанася чрез електричество съставено от никелов-силициев-карбид. Разработено в Германия през далечната 1967, първоначално се разработва за да могат тогавашните бутала в самолетните двигатели да могат да работят директно в алуминиевият си цилиндър. За разлика от други методи, никасила позволява да се повиши размера на буталата като се запазят ниските толеранси на прилепване между бутало и цилиндър а също така и да се използва алуминий за блока на двигателя (алуминият има значително по-добро топлоотвеждане от стоманените ризи в цилиндъра). Заради последната особеност това покритие се използва за двигатели с голямо КПД.Много производители използват никасилово покритие, като за пръв път то е използвано от Porsche в състезателното 917 през 1970-та година. Това покритие позволява на Porsche да изработват дълги години своите въздушно-охладени модели, които да седят на първото място в почти всяка класация. Те все още слагат това покритие в моделите 911 и RS.Никасилът е бил много популярен през 90-те години на 20-ти век. Големи производители на коли - като BMW, също слагат никасил, но в последната марка спират да го използват тъй като сярата, която присъства като елемент в по-нискокачествените горива разрушава покритието с времето. В края на 90-те BMW окончателно спира да слага това покритие след като голям брой M60 c V8 двигатели са върнати обратно в заводите за ремонти.Днес никасила се изполва в мотоциклетите от висок клас, както и в състезания като F1 и ChampCar."
              Благодаря ти за кратката лекция.Отдавна го знам това,но не знаех че му казват никосил.Освен това знам че е хромсилициево покритие и освен в моторетките с алуминиеви цилиндри другаде не съм го срещал,камо ли в стандартните автом.двигатели.Казвахме им алуминиеви цилиндри с хросилиц.работна повърхнина.Наистина работната хлабина мяжду цилиндър и бутали е около 0,01 мм,защото двата детайла са от един материял и имат еднакво температурно разширение.Тази технология е неприложима за двигатели,да не говорим за дизелови.Най голямия недостатък е че не търпи никакви ремонти.Стане ли нещо-out.

              Коментар


                #37
                Stefan Hadjov написа:
                ...Благодаря ти за кратката лекция....
                всъщност не е лекция от мен - ползвах кавички да покажа , че го копвам от другаде

                Коментар


                  #38
                  Колега, това, че ти никога не си правил нещо такова не означава, че не е възможно. Искам да ти кажа, че аз първият ремонт на двигател съм си правил някъде преди около 20г. Това, че нямам две леви ръце които да са заврени на тъмно и, че от време на време се правя на глупав, не означава, че нещата който казвам са измислица и нещо не възможно. Точно такива като теб ми обясняваха как не може да се направи водно охлаждане за компютър в домашни условия и точно тези отново после пак казваха, че това няма да върши работа и същите не искаха да повярват как едно нещо което е направено с подръчни материали охлажда толкова добре. Хайде хвани малко да поразпиташ какво е никасил, как се шлайфаха цилиндрите на двутактовите мотоциклети преди 10+г. и тогава продължавай да спориш, че не трябва да се правят ремонти.ЕДИТ: понеже виждам, че е писано докато аз съм писал и затова ще допълня. Никъде не съм казвал за дизелови двигатели........................ а говоря само за мотоциклети

                  Коментар


                    #39
                    Водна помпа тури ли му или на собствена циркулация/термосифоно/ го направи.

                    Коментар


                      #40
                      Да за твое сведение се ползва помпа от шадраван с дебит 300л/ч и минимум 1м воден стълб. Друго нещо да те интересува по направата на водно охлаждане

                      Коментар


                        #41
                        chaveto написа:
                        Да за твое сведение се ползва помпа от шадраван с дебит 300л/ч и минимум 1м воден стълб. Друго нещо да те интересува по направата на водно охлаждане
                        Ами аз ти казах че си фокусник.Друго-не.Това е достатъчно.

                        Коментар


                          #42
                          Koлеги....благодаря за инфотата..Долу горе двигател втора ръка колко може да е..Неска се обаждах на един от пловдив вика ми 800 лв. и да съм му дадчл моя щял да ми свали 150лв... имам познат от форума които даде двигател 1,6 двувалката за 200 лева..рових на скаде в нета ...пратих запитванич на всички възможни места къде имаше обява.....моят мотор ако наистина трябва да го правя като почна от главата че чак до петите дето се вика....но не съм сигурен кои собственик съм за сега съм трети и се ужених за без пари дето се вика 200 лв. и за тия две години съм дал по него 1000 лева наи малко ...купето не е читаво....маи да го пускам тука за части във форума.....да се отървам от него....

                          Коментар


                            #43
                            teodor19 написа:
                            Koлеги....благодаря за инфотата..Долу горе двигател втора ръка колко може да е..Неска се обаждах на един от пловдив вика ми 800 лв. и да съм му дадчл моя щял да ми свали 150лв... имам познат от форума които даде двигател 1,6 двувалката за 200 лева..рових на скаде в нета ...пратих запитванич на всички възможни места къде имаше обява.....моят мотор ако наистина трябва да го правя като почна от главата че чак до петите дето се вика....но не съм сигурен кои собственик съм за сега съм трети и се ужених за без пари дето се вика 200 лв. и за тия две години съм дал по него 1000 лева наи малко ...купето не е читаво....маи да го пускам тука за части във форума.....да се отървам от него....
                            Провери тук. http://forum.fiat-bg.org/viewforum.php?f=14 Поне ще ти се даде вярна информация от съответния колега, за състоянието на мотора.
                            Fiat Marea TD100

                            Коментар


                              #44
                              Koлеги минах на вариант двигател 1,7 тд от пунто дали ще стане ?????

                              Коментар


                                #45
                                ехоооооо...........

                                Коментар

                                Working...
                                X