Преди три години направих по същата причина основен ремонт на мотора.Сега да взема един втора ръка мотор и да направя основен ремонт - ще имам един резерва и то след основен ремонт.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
фиат пунто 1.8хгт колянов вал
Collapse
X
-
Е тъй де, нали това съм написъл излиза отдоле ама го обръша като го свалиш и си работиш нормалноivel написа:пичове,не говорете глупости.как ще изкарате коляновия вал ,без да махнете маховика.т.е всичко става на смъкнат мотор(останалото е мазохизъм).и на мен не ми задавайте такива подигравателни въпроси от къде излизал коляновия вал,не,че нещо,ама доста съм смъкнал и много добре знам от къде излизаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Да, така е колега. Но понеже 1.6/16v и дизелите по-малко страдат от лагери (такова мнение битува из форума), то едва ли само на 1.8/16v маслото не се сменя навреме. Подозирам, че преобладаващото мнението във форума по този въпрос не е обективно, но не мога да го докажа. По принцип повече се чува гласа на мнозинството, а всеки си хвали своето.didich написа:Разхлопват се от калпаво масло, остави и твоя мотор без мазане да видиш дали няма и ти да хвърлиш лагериOpenGL написа:Нали някой беше казал, че на 1.8 валовете и лагерите били от кашкавал и затова всичките са разхлопани.


1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
Ми незнам кой е по здрав, то и аз правих ремонт на моя 1,8 по същата причина, но сега след като го карам само с 5В40 за момента нямам проблеми, като маслото го сменям на 7000-8000км, ако при тази експлоатация пак се окотят лагерите със сигурност ще съм на мнение, че 1,8-цата яде лагери за добро утро и че трябва да се сменят заедно с маслото
punto HGT
Коментар
-
Взех да се замислям дали не е така.Има ли във форума някой, който да не е правил основен ремонт при минати над 50 000 км???didich написа:Ми незнам кой е по здрав, то и аз правих ремонт на моя 1,8 по същата причина, но сега след като го карам само с 5В40 за момента нямам проблеми, като маслото го сменям на 7000-8000км, ако при тази експлоатация пак се окотят лагерите със сигурност ще съм на мнение, че 1,8-цата яде лагери за добро утро и че трябва да се сменят заедно с маслото
Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
На мойта минах 40 000км преди да изтропа, като я купих на 134 000км по километраж, но дали това са и реалните километри незнам, все пак я купих 2008 г., тогава колата беше само на 8 години, сега кара 15-та.От основния ремонт съм минал може би към 15 000км, ако колата е още при мен като врътна над 50 000км ще пишаalvanovo написа:Взех да се замислям дали не е така.Има ли във форума някой, който да не е правил основен ремонт при минати над 50 000 км???didich написа:Ми незнам кой е по здрав, то и аз правих ремонт на моя 1,8 по същата причина, но сега след като го карам само с 5В40 за момента нямам проблеми, като маслото го сменям на 7000-8000км, ако при тази експлоатация пак се окотят лагерите със сигурност ще съм на мнение, че 1,8-цата яде лагери за добро утро и че трябва да се сменят заедно с маслото
punto HGT
Коментар
-
същия проблем със същия мотор на ’’новата’’ ми барчета но лагера беше завлечен.не се занимавай с разглабяне на мотора и неговия ремонт защото ще ти излезе 2-пъти по скъпо от това да вземеш друг работещ.аз 2 седмици търсих из нета и накрая взех мотор от фиат купе със сменени нов вариатор сегменти биелни лагери шлайф на глава препасване на клапани нови гумички нова водна помпа и нов термостат и още един куп части по него за 360лв.но щом още не е блокирал пробвай със смяна на биелни лагери.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
аз моята я имам от 2007г и беше на 8гпреди да изтропа съм минал към 100 000 кмот тогава още 40 000 кмdidich написа:На мойта минах 40 000км преди да изтропа, като я купих на 134 000км по километраж, но дали това са и реалните километри незнам, все пак я купих 2008 г., тогава колата беше само на 8 години, сега кара 15-та.От основния ремонт съм минал може би към 15 000км, ако колата е още при мен като врътна над 50 000км ще пишаalvanovo написа:Взех да се замислям дали не е така.Има ли във форума някой, който да не е правил основен ремонт при минати над 50 000 км???didich написа:Ми незнам кой е по здрав, то и аз правих ремонт на моя 1,8 по същата причина, но сега след като го карам само с 5В40 за момента нямам проблеми, като маслото го сменям на 7000-8000км, ако при тази експлоатация пак се окотят лагерите със сигурност ще съм на мнение, че 1,8-цата яде лагери за добро утро и че трябва да се сменят заедно с маслото
Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
170х.км. без никакви проблеми по мотора, това обаче е след козметикатаalvanovo написа:Взех да се замислям дали не е така.Има ли във форума някой, който да не е правил основен ремонт при минати над 50 000 км???didich написа:Ми незнам кой е по здрав, то и аз правих ремонт на моя 1,8 по същата причина, но сега след като го карам само с 5В40 за момента нямам проблеми, като маслото го сменям на 7000-8000км, ако при тази експлоатация пак се окотят лагерите със сигурност ще съм на мнение, че 1,8-цата яде лагери за добро утро и че трябва да се сменят заедно с маслото
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар