2. Проверка на километража (тази кола е била на повече от 500 000 км, трибитовия брояч беше 0xff 0xff 0xff) и версията:
3. Намирате EEPROM-a 24C04. Намира се на задната страна на платката долу в ляво (буксите нагоре).
4. Запоявате SCL, SDA и VCC на паметта с кабели към програматор.При програмиране и четене на паметта, НЕ СЕ подава захранване на ЕКУто.Може да използвате какъвто искате програматор. Аз използвах самоделен, защото нямам COM порт на компютъра.Ако имате ком порт, може да използвате JDM програматор и ICPROG или PonyProg програмка за него.

5. Прочитате EEPROM-a.Ето какво получих аз:http://1drv.ms/1jeAa4DПредполагам, че километража се намира на адреси 0х28 0х29 0х0а. Хардуерната версия е на адреси от 0x5d до 0x65.Програмираните ключове са на адреси от 0x1ea до ox1f8.
6. Теглите си новия дъмп от тук или от тук.Фокуса е да се запишат нули в адресите от 0x1ea до ox1f8.
7. Програмирате съдържанието и проверявате статуса на имобилайзера.Като нов е. Следващия ключ ще се програмира автоматично при подаване на контакт.https://www.youtube.com/watch?v=4G5yAHhq1V4
Километража е нулиран. Ако не искате да се нулира използвайте дъмпа от вашето ЕКУ и просто нулирайте от 0x1ea до ox1f8.
8. Слагате новото ЕКУ и палите.https://www.youtube.com/watch?v=yg6TOrmjOdo
