Идеята ми е че хилхолдера (ако има такъв)поради грешно подаден сигнал решава да задържи. Тогава грешка няма да има. Той мисля че ползва сигнал от спирачната машинка, ключ на съединителя и датчик за наклон. Ако тези неща в някакъв момент дават сигнал че трябва да задържат спирачките все едно колата е при наклон и потегля. Грешка има при заминал датчик,при такъв даващ грешна информация няма грешка. Това е само теория и дано не те обърквам,просто опитвам да помогна. И идеята по-назад да махнеш бушона на Abs може да даде отговор. Всичките тези системи са свързани с ABS. Ако се оправи значи има проблем с тях,ако незначи е нещо механично.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със спирачките
Collapse
X
-
ABS-a е писано по-горе, че е сменян. И двата ABS-модула ли ще задържат?
ABS-модула е с основна функция да отпуска ако е блокирало дадено колело при рязко натискане на спирачния педал, или при други обстоятелства - пързаляне например. Той трябва да изпусне налягането, което го блокира през съответния електо-магнитен вентил. В нормална работа, през блока на ABS-а минават двете линии на кръговете за високо налягане съвсем нормално, все едно е обикновена спирачна система. Та, в този ред на написаното, при проблем на ABS-a, би трябвало да се очаква спирачките да не са ефективни, а тук имаме свръх висока ефективност.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Asr,Esp,Ebd всичките тези системи работят използвайки Abs така че при повреда в някоя от тях може да се получи задържане на теория.Flow написа: Преглед на мнениетоABS-a е писано по-горе, че е сменян. И двата ABS-модула ли ще задържат?
ABS-модула е с основна функция да отпуска ако е блокирало дадено колело при рязко натискане на спирачния педал, или при други обстоятелства - пързаляне например. Той трябва да изпусне налягането, което го блокира през съответния електо-магнитен вентил. В нормална работа, през блока на ABS-а минават двете линии на кръговете за високо налягане съвсем нормално, все едно е обикновена спирачна система. Та, в този ред на написаното, при проблем на ABS-a, би трябвало да се очаква спирачките да не са ефективни, а тук имаме свръх висока ефективност.
Коментар
-
Ключаря пита за маркучите, но не видях отговор. Може и да не са напукани, но да са разядени отвътре, при налягане от помпата пускат към цилиндъра, но на обратно без налягане не. Когато се загрее системата и няма възможност разширението да се обере започва да задържа.Последна редакция от k76; 29.01.2020, 16:36.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
Съгласен съм. Имах подобен проблем на мареята. Забелязах, че лявото колело задържаше, миришеше на феродо, загрял диск. ОК, сменихме маркучите на двете колела. Но, когато усетиш, че мотора се мъчи и добре че е 150 к.с. и спреш някъде и като пипнеш двата предни диска и ти изскочат мехури от изгарянеk76 написа: Преглед на мнениетоКлючаря пита за маркучите, но не видях отговор. Може и да не са напукани, но да са разядени отвътре, при налягане от помпата пускат към цилиндъра, но на обратно без налягане не. Когато се загрее системата и няма възможност разширението да се обере започва да задържа.
. Добре, че имах опция рязко ритане на педала и така до в къщи.......
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Вярно, всички изброени с-ми работят, през съответните сензори и алгоритми съвместно, използвайки хардуерния модул ABS, но......?kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоAsr,Esp,Ebd всичките тези системи работят използвайки Abs така че при повреда в някоя от тях може да се получи задържане на теория.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Като махнеш бушона ще имаш кола с обикновенни спирачки. Ако проблема със задържането се появи пак значи е механичен,ако не се появи ,значи някой от модулите използва Abs неправилно. Това е на теория, но не пречи да се пробва ,още повече е лесно и не изисква нищо.Flow написа: Преглед на мнениетоВярно, всички изброени с-ми работят, през съответните сензори и алгоритми съвместно, използвайки хардуерния модул ABS, но......?
Коментар
-
Значи проблема е механичен пробвал съм без бушон на абс дори и с махната букса на абс модула пробвах същата работа срешнах малко инфо и от друг човек с същия проблем като решението му беше след смяна на 4бр. Сервотата чак се оправил явно и аз не съм оцелил правилното или работещо но при тази кола е голяма мъка сменяне то и винаги трябва да източваш системата мисля просто да я продам и да си намеря една мултипла защото преди имах такава и мога да кажа че съм нямъл грам проблеми докато не я продадох заради хорски подигравки обаче много збърках че я продадох човека който я купи от мен и навартял 120000 хиляди км още без никакви проблеми. А и колата е една от най удобнините семейни ванове до тук съм сменил 25 коли от всякакви марки само 2 от тях найстина нямах ядове
Коментар
-
Не Колега, не може 3, 4, 5 серво-апарата да са "скапани". Написах, щом ти задържат спирачките (виж при мен нова помпа, ново серво и се "сванах", блокирах не можах да отлепя), помпата е подпряна-натисната до някаква степен от стержена на сервоусилвателя и не може да се възстанови. Свали помпата, нищо не е, само изтегляш със сптринцовка течността от казанчето. После "бъркаш" на мястото на помпата в серво-усилвателя със звезда-лула, мисля че 9мм за контра и с 7 мм глух ключ ЗАВИЙ (надясно) стержена на сервоусилвателя 1/4 или 1/2 оборота да скъсиш растоянието сервоусилвател - помпа, да върнеш назад стержена на сервоусилвателя, да върнеш да се възстанови помпата в начално положение. Ако навиеш повече витки можеш да отпуснеш толкова, че да ти се увеличи свободния ход на спирачките. После монтираш помпата, наливаш течността в резервоара, лееекичко натискаш за да видиш че късите тръбички на високото налягане са обезвъздушени (прокапват) и ги завиваш към АБС-а, пробваш и тогава ще стане ясно къде се намираш, 100% ще ти отпуснат.HALFUN написа: Преглед на мнениетоЗначи проблема е механичен пробвал съм без бушон на абс дори и с махната букса на абс модула пробвах същата работа срешнах малко инфо и от друг човек с същия проблем като решението му беше след смяна на 4бр. Сервотата чак се оправил явно и аз не съм оцелил правилното или работещо но при тази кола е голяма мъка сменяне то и винаги трябва да източваш системата мисля просто да я продам и да си намеря една мултипла защото преди имах такава и мога да кажа че съм нямъл грам проблеми докато не я продадох заради хорски подигравки обаче много збърках че я продадох човека който я купи от мен и навартял 120000 хиляди км още без никакви проблеми. А и колата е една от най удобнините семейни ванове до тук съм сменил 25 коли от всякакви марки само 2 от тях найстина нямах ядове
Ако искаш, още по лесен начин за тест - добавяш още една челна гарнитура - спирачна помпа/сервоапарат и по този начин изтегляш помпата напред и даваш възможност до някаква степен тя да се възстанови към начално положение. Пробваш и виждаш дали има резултат и си правиш изводи. Аз така се прибрах след като в сервиза блокирах напълно с напълно нови помпа и сервоусилвател, но само отпуснах гайките и спирачките поотпуснаха.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
Реклама
Collapse

Баси неграмотността.
Коментар