Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коментари по Проблеми с турбо при JTD. Грешка P0235...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Коментари по Проблеми с турбо при JTD. Грешка P0235...

    Темата е разделена, първата част се намира в раздел Често задавани въпроси, технически параметри и съвети.Тази остава за коментари по проблема.Модераторски екип на fiat-bg.orgКакто по горе отбелязах моята кола пренадуваше преди тотално да ,,изчезне
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    #2
    Вместо лепило може да се ползва скоба. Продават се точно такива скоби които стискат двете части една към друга.Защото с лепилото си има риск да влезе вътре и да запечати нещо.Иначе добре се е получило.

    Коментар


      #3
      @chaveto - сега е момента и да споделиш къде се продават такива скоби.@iakvvu - поздравления за поредната полезна тема
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Колега,поздравления за добре извършения и добре описания ремонт на този клапан.Въобще наличието на променлива геометрия създава и други по- голями проблеми,които често са свързани и със сваляне на турбината за профилактика.Една препоръка към извършването на тази репаратура на клапана,която аз прилагам редовно.Желателно е да се изработи една гривничка на струг със същите размери на отрязаната и отстранена фабрична такава.Залага се предварително на мястото на оргиналната преди залепване с двукомпонентен епоксид.Желателно е да се ползва бързозасъхващ-5 минутен/има такъв в продажба./След окончателното стягане след засъхване се прищипват краищата на гривната на няколко места с малки клещички аналогично на фабричната.Това е една допълнителна механична осигуровка,която гарантира от разлепване на клапана в резултат на вибрации,температурни измемемия и др.Може да се ползва и тънкостенна тръба с подходящи размери ако ви попадне.Тогава само с ножовка се отрязва от нея едно пръстенче и се спестява работата на струг.

        Коментар


          #5
          @chavetoИ аз ще ти бъда благодарен да споделиш къде ги продават тези скобички.

          Коментар


            #6
            46749673 e ORI номера на клапана, а на Pierburg e 7.28148.01.0 и е само за Стило/Добло/ПунтоХмм, защо не намирам такъв клапан при JTD100 ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              emzo написа:
              46749673 e ORI номера на клапана, а на Pierburg e 7.28148.01.0 и е само за Стило/Добло/ПунтоХмм, защо не намирам такъв клапан при JTD100 ?
              И при JTD100 има но е друг
              BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
              E46 320D

              Коментар


                #8
                Ами гледах в ЕПЕР, но освен ЕГР клапана, не видях друг.Пак ще търся де.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Поздрави и от мен за положения труд и приложения материал.И да споделя и аз...........Още като купих Алфата имах проблем с този клапан.М/у 2000-3000об. колата имаше едно неприятно придърпване и при по-силнико смачкване на газта на около 4000об. светваше чека и колата забиваше за няколко сек.Прочетох, че някой го почиствал с ВД40, реших и аз да пробвам....... В мисъл без да се разглобява, пръска се през дупките......Само, че аз използвах аналогичен препарат на ВЮРТ, но в него има и смазка.........За няколко месеца почти нямах проблеми с него.Всмисъл, пръскал съм го 2-пъти и почти не ми е забивала колата..........Да, но миналата есен колата започна да забива отново, и пръскането не помагаше.........Зимата бях твърдо решен да си купя нов. Цената обаче от 100+лв. е за Ховер а оригинален е 160лв.За тези хофер отзивите са лоши и се отказах..........Явно клапана заяждаше и реших да го напръскам със суха смазка на ВЮРТ........... хааааааааа, викам си ша го смажа и край........Да ама не.......... стана още по зле........Явно смазката го затруднява допълнително........Тогава реших да го напръскам с обезмаслител.......... Ползвах отново на ВЮРТ...........Ииииииииии :D това се случи края на тази зима и до сега не съм имал проблем с него... Преди около месец го пръсках профилактично.........При всяко почистване изброено по-горе съм продухвал клапана с компресор........Така, че преди да решите да разглобявате, може да пробвате да го почистите през дупките. След като го раздвижите и продухате задължително трябва да се обезмасли и продуха..........Поздрави още веднъж за темата.
                  Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
                  http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
                  http://vbox7.com/play:c9fd4ea6

                  Коментар


                    #10
                    Re: Проблеми с турбо при JTD. Грешка P0235. Едно решение.

                    iakvvu написа:
                    Проблема касае моторите 1,9 и 2,4.
                    Колега, за кой 2.4 двигател става въпрос? До колко знам, поне в 1-вото поколение 2.4, което е в Либра (като моя) и Алфа 156 (имам приятел с такава), такъв клапан няма. Имаш ли представа, как е реализирана там функционалността, която има клапана в твоя двигател? Питам, защото е хубаво да го знаем, а и въпросната Алфа от време на време вдига грешката P0235. Въпреки, че след почистване на МАП-а с контактен спрей, май не се е появявала ... но според мен е до време.
                    Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
                    ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

                    Коментар


                      #11
                      За ЕВРО3 моторите, тези с турбина с променлива геометрия.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        За ЕВРО3 моторите, тези с турбина с променлива геометрия.
                        Мерси за отговора! Моята по документи от КАТ се води ЕВРО3, но явно е ЕВРО2. Все пак съм останал с впеатлението, че и 1.9-ките от това поколение имат такъв клапан, а те би трябвало също да са ЕВРО2.
                        Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
                        ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

                        Коментар


                          #13
                          Тази от подписа ти е евро2
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Ей за този клапан става на въпрос при либра 2.4Разликата с този на автора на темата и моят от либрата е, че моят няма щуцер за разтоварване/отдушник или там както е правилно да се каже, просто има няколко отвора на него.

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              За ЕВРО3 моторите, тези с турбина с променлива геометрия.
                              Алфите 2.4 всички са с променлива гометрия.
                              Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
                              http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
                              http://vbox7.com/play:c9fd4ea6

                              Коментар

                              Working...
                              X