Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пореден проблем с ксенон! - РЕШЕН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пореден проблем с ксенон! - РЕШЕН

    Здравейте колеги търсех подобна тема, но не намерих.. днес си сложих на Брава TD100 98г. ксенон проблем никакъв докато не запалих колата и не пуснах ксенона... получава се следното.. когато запаля колата и включа ксенона всички стрелки на таблото се изстрелват до крайно полужение и километража се рестартира.. рестартира се не само дневния километраж, но и главния до километрите на момента в който колата се е движела без ксенон.. ?? помагайте! благодаря!
    Fiat Brava TD100

    #2
    кола

    нещо ти прави проблем освен да сложиш едно реле да е разделено от инсталацията от ксенона или някъде не добра маса
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      утре ще го мисля .. за сега съм уговорил да се видя с оня дето купих ксенона от него.. да видим какво ще направи.. и ще пиша... дано да се намери решение.. от толкова време чаках да си купя ксенон и сега това.. направо работата sucks .. а ако някой се сети къде може да е проблема да пише... kluchar ще видим тая работа
      Fiat Brava TD100

      Коментар


        #4
        Проблема е в ксенона, според мен, категорично ! При палене - излъчва мощно електромагнитно смущение, което се отразява на електрониката. Снощи докато експериментирах с ксенон и халоген, снимки от което качих в друга тема, забелязах че при палене на ксенона - фотоапаратът ми който беше на около половин метър - се рестартира също. Затова смятам че е свързано с ЕМИ , а не с нещо по кабелите. Демек - проблема ти е wireless. Къде са монтирани баластите? Да не са близо до някой контролер ?

        Коментар


          #5
          Ако се получи ЕМИ по скоро би умряло всичко покрай ЕМИ. Тия боклуци правят такива смущения, че просто не е истина, не се учудвай ако започнеш да имаш и записани грешки по ел. на колата и започнат и други неща да не работят. Дори и реле да сложиш те смущенията си пробиват навсякъде. опитай баластите да ги хванеш хубаво на маса за да има нещо като екран, но ако всичко тръгва по проводниците най вероятно ще трябват филтри и пак не се знае дали ще стане. В една друга тема беше писано, да не се пуска ксенона веднага след паленето ами след около 1мин. и километража не се резетва.

          Коментар


            #6
            така.. мерси колеги за отзивчивостта, но да кажа какво се случи днес...уговорката с тоя дето ми продаде ксенона беше за днес да ида до М.Рудник(там е съответното магазинче) а аз съм в Славейков(за колегите които са от Б-с знаят че само отиването е 10км. ) та... отивам аз и.. колата не прави никакви чакмаци всичко както си е.. Yellow_Flash_Colorz_PDT_27 .. паля колата цъкам ксенони никакви аномалии .. викам ясно оправи се давай пак към Славейков (+10км.) прибирам се на път минавам през едно магазинче за автоаксесоари, влизам, паля, пускам ксенона пак стрелките почват да танцуват и вдигам 220 тъй както съм на едно място следва.. връщане до М.Рудник (+10км.) отивам и му казвам на чист Бургаски "Шшшш нашия! Тоя ксенон докато не го оправим аз от тука не мърдам! " и пича вика чакай сега ще звъннем да питаме.. та... преместихме баластите и за сега всичко е ОК незнам до кога.. дано да няма проблем пак.. ето и снимки да видите къде бяха и къде са сега.. ако някой знае по разумно място за монтажа им да сподели че нещо не ми харесват там където са сега...съжалявам за последната снимка осрах се Yellow_Flash_Colorz_PDT_40
            Прикачени файлове
            Fiat Brava TD100

            Коментар


              #7
              Честно казано не виждам много логика от конкретното преместване, но дано проблемът да е изчезнал!
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                Колега аз баластите ги сложих точно между фаровете зад решетката. С пластинките им за захващане, зад решетката дори има дупки с резба и работата заспа.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #9
                  Колега,моите баласти се намират точно там където са били и твоите първоначално и нямам никакви проблеми.Не смятам че си решил проблема генерално,но пък може и да бъркам.

                  Коментар


                    #10
                    Колеги малко на спомен ще говоря но .. след монтаж на ксенон и след прочитане на тази тема и аз почвам да имам съмнениязначи след монтажа забелязах на няколко пъти че дневния километраж се рестартира от самосебе си! Не съм 100% сигурен че е от ксенона но сега като се замисля .. друга причина не виждамЕдинствено се сещам че колата ми гасна няколо пъти принудително .. в смисъл без да връщам ключа - дали това може да е причинило рестартирането - ако има някой който има същите наблюдения да каже
                    Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                    Fiat Marea 1.6 16v

                    Коментар


                      #11
                      Както съм го казвал много пъти такива боклуци никога повече няма да си сложа на която и да е кола. Преди около 2години си сложих и проблемите бяха много. При пускане на ксенона ДВД-то отказваше, получаваха се всякакви аномалии по ел. и след няколко часа на фарове колата не можеше да върви нормално, да не казвам и това, че дразнех тези срещу мен.

                      Коментар


                        #12
                        незнам, но за сега проблема ми е решен... след като преместих баластите все още нямам проблеми явно важното е да не се опира никаде по железата на колата ... знам ли ?? .... времето ще покаже.. а и забелязах че на старите места единия баласт беше напръскан с вода и кал щото то не е спряло да вали мамаму стара .. та може и от това да е правило чакмаци ... а колкото до светенето за 100лв. и 6м. гаранция съм повече от доволенн преди направо бях сляп , някой да има идея колко вата са крушките на халогените.. че искам да ги сменя с бели та да се връзва с ксеноните
                        Fiat Brava TD100

                        Коментар


                          #13
                          ogi28b написа:
                          Проблема е в ксенона, според мен, категорично ! При палене - излъчва мощно електромагнитно смущение, което се отразява на електрониката. Снощи докато експериментирах с ксенон и халоген, снимки от което качих в друга тема, забелязах че при палене на ксенона - фотоапаратът ми който беше на около половин метър - се рестартира също. Затова смятам че е свързано с ЕМИ , а не с нещо по кабелите. Демек - проблема ти е wireless. Къде са монтирани баластите? Да не са близо до някой контролер ?
                          Подкрепям при мен дори ми смущава и радиоприемника понякога.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            spooni написа:
                            незнам, но за сега проблема ми е решен... след като преместих баластите все още нямам проблеми явно важното е да не се опира никаде по железата на колата ... знам ли ?? .... времето ще покаже.. а и забелязах че на старите места единия баласт беше напръскан с вода и кал щото то не е спряло да вали мамаму стара .. та може и от това да е правило чакмаци ... а колкото до светенето за 100лв. и 6м. гаранция съм повече от доволенн преди направо бях сляп , някой да има идея колко вата са крушките на халогените.. че искам да ги сменя с бели та да се връзва с ксеноните
                            отново същиq проблем вчера вечерта!!!ту има проблем, ту не ! сложих кабелите с бушона и релето които са "уж" за подсилване на инсталациqта.... ще видим сега какво ще покаже...
                            Fiat Brava TD100

                            Коментар


                              #15
                              Не е съвсем по темата, но така на око ми се стгрува, че левия ти фар шофьорския свети по-нагоре, няма да е лошо да направиш едно регулиране, ако не си. Проблема явно идва от качеството на баластите, накарай го оня да ти смени баластите и толкова.
                              --Старата ръжда любов не хваща!--
                              156 sportwagon 1,9 jtd 115
                              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                              Коментар

                              Working...
                              X