Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

има ток в акумулатора а нищо не работи... ПРОБЛЕМА РЕШЕН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    има ток в акумулатора а нищо не работи... ПРОБЛЕМА РЕШЕН

    Привет колеги и честит ви първи сняг и лед. Тази сутрин се прибрах от път(1-2км)... паркирах си колата пред блока изгасих я , но какво ме накара да завартя ключа да видя дали ще ми стигне горивото за днешното пътуване и хоп.... пресветнаха съвсем леко светлините на таблото и не поискаха да се включат... само едно реле заработваше от време на време но и то спря ...Както казах ток имам но не стига до таблото и ампер. Някой да се е сблъсквал с такъв проблем..? Или поне дайте ми идея какво мислите... [/b]

    #2
    А как провери, че акумулатора е жив?

    Коментар


      #3
      с око ....индикацията на самия акумулатор... има си едно око (условно наречено) с различни цветове ....ако е със зелен цвят значи всичко е ок,ако е с черен значи тръгнал е да предава положението, и вече ако е с бял .... не си товари предницата с глупости... та .... да се върна на темата за тока ... от какво ли е това ..?

      Коментар


        #4
        teomaxi написа:
        с око ....индикацията на самия акумулатор... има си едно око (условно наречено) с различни цветове ....ако е със зелен цвят значи всичко е ок,ако е с черен значи тръгнал е да предава положението, и вече ако е с бял .... не си товари предницата с глупости... та .... да се върна на темата за тока ... от какво ли е това ..?
        Като начало откачи и зачисти добре клеймите с вода, след това може и да капнеш по капка масало от щеката.
        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
        Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

        Коментар


          #5
          Колега @teomaxi искаш ли да ти продам перфектният акумулатор според теб (ОКОТО му е яко зелено) ще ти го дам за някаква символична сума от 10лв. За да не ти товаря повече предницата, не е лошо да премериш с мултицет, но понеже и това не е показател, че един акумулатор е жив до толкова за да захрани автомобила има други уреди. Най простото нещо е да направиш една пробна лампа и да видиш на самите полюси дали ще светне, след това провери на клемите........................ но защо ли ти обяснявам на теб предницата ти е видяла зелена светлина.

          Коментар


            #6
            да...карах преди една ладичка и от там знам как се третират клемите на батерията... зачистени, смазани с фин слой грес .... аз да мога да я запаля един път да стигна до електричар това ми е зора на мене...

            Коментар


              #7
              Чавето е прав. Не знам какво е устройството на това "око", но акумулатора на жена ми, ей сега го смъкнахме от апарата, 24 часа стоя. Мерим го, всичко е 6, върти си, но окото си е черно. Ако го разклатя, "мига" зелено, явно топченцето си идва на място.Мисълта ми е, че не е неоспорим показател това с окото.
              .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
              www.cyxap.com

              Коментар


                #8
                @Malone ако има от къде да се долее течност в него не е лошо да го направиш защото е под нивото, затова и е черно. При мен беше така и след като си доляха вода се оправи, но преди да наливаш все пак виж до къде е нивото. Според мен това е нещо се оцветява от гъстотата на електролита. И има разлика между ток, напрежение и т.н и едното без другото не върви :D

                Коментар


                  #9
                  съгласен съм че може и окото да ме лъже но не е възможно колата да работи и генератора да зарежда както трябва и след като съм спрял веднага този ток да изчезне ..... имам една утечка но съм я изолирал и ток не стига до нея ...... (ел стъклото на навигаторското място) сега слизам да проверя да не би случайно фиЯТ-а да се оправи от самосебе си и да запали .....

                  Коментар


                    #10
                    Напълно е възможно акумулатора да си замине от веднъж без никакви предупреждаващи симптоми. Това, че колата след като е запалила си зарежда нормално отново не значи, че акумулатора е жив. Акумулатора след запалването е нужен за едни други неща, но няма смисъл да се впускам в подробности. Трябва да започнеш от него проверката и така нататък, но това един ел. техник на който му щрака в главата веднага ще почне да проверява от началото на веригата натам. Ако се метне да разглобява кори и какво ли още не преди да провери основните неща по добре му кажи да спре и потърси друг.

                    Коментар


                      #11
                      Акумолаторите в много от случайте така умират, имал съм подобен случай спирам след като съм пътувал 30км. и след 10 минути няма ток даже за плафона да светне.
                      Обичам си работата.

                      Коментар


                        #12
                        Пичове....колата вече сработи..... откачих клемите за 5 минути, закачих ги пак към източника на постоянно напрежение и всичко си е пак както преди, пали от раз благодаря ви много все пак за полезното мнение което дадохте, желая ви приятни празници, безопасно и безавариино пътуавне през отново изненадалия ни зимен сезон.

                        Коментар


                          #13
                          chaveto написа:
                          @Malone ако има от къде да се долее течност в него не е лошо да го направиш защото е под нивото, затова и е черно.
                          Доляхме малко, разбира се, но не съм написал. Има откъде, не е сух, не ми се слиза да видя марката, български акумулатор.Беше му първо отваряне. След това д’Артанян [баща ми] го държа 20-на часа на устройството.И ... не, друже, то не е въпрос на оцветяване, ами механика някаква. Поплавък най вероятно. Като е зареден и изплува нагоре или се придвижва на някъде и зеленото се вижда. Като не е зареден е черно. Или бяло.Та мисълта ми е, че нещо самата хуйня се е изместила и не е точно под окото, а малко настрани. И "светва" зелено като разклатя акумулатора.Нямам представа какво е устройството на тоя "индикатор".
                          .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                          www.cyxap.com

                          Коментар


                            #14
                            Утре ще взема да счупя един акумулатор за да видя какво е устройството, но при мен както казах нов акумулатор го занесох да го напълнят и заредят и това не светна. Тогава установих, че ако си закриваш така, че уж да е по тъмно и да видиш по добре какъв е цвета не се вижда нищо. Няколко месеца след това реших да видя как е нивото и реших да доля малко и това взе, че стана зелено. Затова те посъветвах да долееш и според мен това си е нещо което се оцветява а не топче с механизъм, но това ще се разбере утре ако до тогава не се е намесил някой които знае какъв е принципа.

                            Коментар


                              #15
                              Колеги аз съм чувал за някакъв мит с Аспирин има ли нещо вярно в това
                              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                              .

                              Коментар

                              Working...
                              X