Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ТД100 - ремонт глава и основен ремонт - завършен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ТД100 - ремонт глава и основен ремонт - завършен

    Здравейте, колеги, вчера се почна и мога да ви кажа, че не е хич трудно.с помощтта на майстора ми и приятел, за час и половина главата беше почти свалена, само липсата на голям ключ звезда попречи на тоталното махане и виждане на състоянието на бутала глава и прочие...главата се сваля заедно със всмукателния колектор, разкачат се ЕГРа, черната пластмаска до него, ангренажа, тръбичките на дюзите, капака на клапаните, изпускателния колектор, термостата и готово... ако се работи методично и има човек, който е по-начетен и по-практикувал, работата е лесназа мен имаше доста неприятни изненади - скъсан тампон, неправилно зацепен ангренаж - 2 зъба разлика, неработещ ЕГР, въобще, за сега нещата са на зле...ще видим състоянието на главата какво е, ако е добре, ще си я възстановя колата, ако е напукана - почвам я на части, стискайте пабци, че с части не ми се занимава...
    Прикачени файлове
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    #2
    Малко подробности, за да си свалите ангренажа, вдигате предницата на колата на ттрупчета, слагате на 5 скорост и въртите едното колело докато се напаснат белезите, след това развивате ролката, следа като сте махнали капака и сте развили горния тампон...пп след тампона, подпрете с крик двигателя отдолу да не овисне ЕГР-ът се сваля с развиването на 4 болта - два отзад и два отдолу..термостата е също на два болта, 13-ки - елементарно се сваля, след като се свалят някои от маркучите.дюзите са малко по гадни, първо се развиват откъм главата и после откъм помпата - ключ 17.главата се сваля заедно със всмукателния колектор, така е по лесно.пп1 взех си ключ за главата - 20лв, вътрешна звезда, най-големия размер и днес трябва да я свалим
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    Коментар


      #3
      BEX---GT написа:
      Малко подробности, за да си свалите ангренажа, вдигате предницата на колата на ттрупчета, слагате на 5 скорост и въртите едното колело докато се напаснат белезите, след това развивате ролката, следа като сте махнали капака и сте развили горния тампон...пп след тампона, подпрете с крик двигателя отдолу да не овисне ЕГР-ът се сваля с развиването на 4 болта - два отзад и два отдолу..термостата е също на два болта, 13-ки - елементарно се сваля, след като се свалят някои от маркучите.дюзите са малко по гадни, първо се развиват откъм главата и после откъм помпата - ключ 17.главата се сваля заедно със всмукателния колектор, така е по лесно.пп1 взех си ключ за главата - 20лв, вътрешна звезда, най-големия размер и днес трябва да я свалим
      да правиш още снимки че ми е интересно
      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

      Коментар


        #4
        ще снимам и ще пиша, утре трябва да свалим главата, защото в понеделник има час, но дано буталата и сегментите са наред, ако ли не го почвам на части
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          #5
          Свалихме главата, колеги и изненада, 1-ви е омаслен но не играе, а 4-ти цилиндър - хлабаво бутало, за сегменти е... сега съм в процес на обмисляне какво да правя с колата
          Прикачени файлове
          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
          e30 forever!

          Коментар


            #6
            Колега много си я ръчкал тая количка Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 ....ама аз да не се обаждам, че не се знае под моята декоративна пластмаса на мотора какво се случва
            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

            Коментар


              #7
              колеги, ще се прави колата, утре или в понеделник ще нося главата на едно момче, заварявало ги и давало гаранция за труда си...въпросът ми е как се свалят дюзите и после трябва ли да ги държа в нафта, че нещо такова ми съ върти из главата..
              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
              e30 forever!

              Коментар


                #8
                BEX---GT написа:
                колеги, ще се прави колата, утре или в понеделник ще нося главата на едно момче, заварявало ги и давало гаранция за труда си...въпросът ми е как се свалят дюзите и после трябва ли да ги държа в нафта, че нещо такова ми съ върти из главата..
                Направо в кореселин, ако нямат пластмасови и гумени части... за да се прочистят добре!Щастлив завършек на филма в който си се вкарал... ама тая кола като знам колко си я гледал, няма как да не я направиш! ) Успех!!
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #9
                  мерси, ще ми е нужен, днес ще сваля всмукателния колектор свещите и дюзите от главата, за да я подготвя за ултразвук и евентуално заваряване, ако ве стане ще търся втора ръка..
                  A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                  e30 forever!

                  Коментар


                    #10
                    днес свалих всмукателния колектор и не беше много мръсен отвътре, спомням си в една тема как имаше един сниман и беше намален входа с 50%, при мен пак е мръсничко но утре ще почистя с нафта и четка хубаво...с дюзите не се справих сам и направо закарах главата така на майстора, да я подготви той, да видим какво ще се окаже състоянието й...също така закачих горния тампон на двигатела и сега колата може да се репатрира..подгревните ми свещи бяха три вида - денсо, Беру, Бош смях..днес си направих маълк списък с това, което трябва да купя:ангренажен ремъкролкапистов ремъкподгревни свещимасломаслен филтъртампон горен - от снимкатаантифризгарнитури - всмукател, изпускател, глава, капак клапанисемеринги на разпр вал и колянов сигурносегментилагери - под въпрос, може и да са наред, ще се разбере като се свалят.
                    Прикачени файлове
                    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                    e30 forever!

                    Коментар


                      #11
                      Колега... някога на старата кола сам свалях главата и сменях гарнитура. Ще си позволя да ти дам един съвет! Ясно е, че всичко ще се прегледа и почисти преди да се сглоби, но все пак е добре октритите места, като термостата да речем да се покрият с парцали, защото може да се мушне там я гайка, я болтче... Ако го разберете ОК, но може да не усетите, как ще се случи. Това е. Успех и ще видиш с, какъв кеф ще навъртиш първите си километри, като сглобиш мотора!
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря за съвета, колега, още утре ще се погрижа за това, то няма аз да правя основния ремонт, вече ще го закарам на майстор, пък дано наистина е майстор, но първо да видим какво правя с главата, дали подлежи на ремонт или трябва да търся други глави..да си призная и аз искам да я направя по-бързо, не знам какво да очаквам, оказа се, че преди прегряването съм я карал с два разминати зъба на ангренажа дано този път всичко стане като хората и ще стане!
                        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                        e30 forever!

                        Коментар


                          #13
                          BEX---GT написа:
                          .....пистов ремъкподгревни свещимасломаслен филтъртампон горен - от снимкатаантифризгарнитури - всмукател, изпускател, глава, капак клапанисемеринги на разпр вал и колянов сигурносегментилагери - под въпрос, може и да са наред, ще се разбере като се свалят.
                          Разглези красавицата и и подари за Коледа, едни нови, неупотребявани болтове за главата... не ползвай старите!!!! Успех!
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #14
                            Nino написа:
                            Разглези красавицата и и подари за Коледа, едни нови, неупотребявани болтове за главата... не ползвай старите!!!! Успех!
                            Нещо което почти никой не го прави и после се чуди защо трябва да сменя гарнитура на глава през 5000 км.Болтовете подлежат на смяна с всяко сваляне на главата защото се разтягат.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              Един съвет от мен, понеже гледам че ще наливаш парички. ОСНОВНИ И БИЕЛНИ ЛАГЕРИ задължително. Няма значение дали са за смяна. Не са скъпи
                              Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                              Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                              FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                              Powered by Total & Fobos LPG

                              Коментар

                              Working...
                              X