Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч от капака на клапаните - 1.6 mjet

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч от капака на клапаните - 1.6 mjet

    Здравейте, колеги, искам да попитам за този теч - като ремонт колко излиза, някой, който го е правил, забърсвам го и пак покапва съвсем скоро, даже и да не се кара, това е мястото, оградено на снимката. Като гледам доста неща трябва да се откачат за да се смени, може ли да е нещо друго или само е от гарнитурата, четох мнения за стари мотори, разпространен проблем си е. Капва точно на пътя към турбото, не е ли много опасно, да не вземе да се запали
    Прикачени файлове
    кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
    кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

    #2
    Не може да се запалиш чак.
    Защо не пробваш да демонтираш вакуум помпата, и да я залепиш със силикон на рейнц?
    Аз мисля че може да е от нея. Много често е от нея.
    А това не е капак на клапани, а кожух с разпределителни валове.
    За да се демонтира и презалепи се демонтира ангренажа, дюзите и прочие.
    1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

    Коментар


      #3
      Да и аз мисля, че може да е оттам, точно там е най-голямото омасляване и се стича надолу, какво прави връзката, има гарнитура ли? Иначе и аз така гледах, доста труд е труд, то има и леко омасляване в едната дюза в основата, една точка, докато другите са сухи, но ми казаха, че не е някакъв проблем това, да карам спокойно. Не са маркучетата за връщата нафта, хубави са, където влиза дюзата, до болта вляво има точка нафта.
      кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
      кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

      Коментар


        #4
        И при мен точно там омаслява. Това е вакуум помпата. Под нея има метална гарнитура. Цена труд и части около 50 лв. И аз планирам да сменям гарнитурката. Иначе си взех обезмасляващ спрей и от време не време пръскам и се чисти. После пак се омаслява.
        Ето как изглежда смяната на гарнитурата на Фиат 500:
        https://www.youtube.com/watch?v=rnUTTo4cuzA
        Последна редакция от RoPa; 03.11.2019, 13:32.

        Коментар


          #5
          Вакуум помпата е на 4 болтчета шестограм 5 или 6мм.
          Маже се супер тънко гарнитурата със силикон и довиждане.
          1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

          Коментар


            #6
            Момчета, при мен свалиха вакуум помпата, при обслужването й, смениха някаква гарнитура и я залепиха със силикон. Този теч се оправи, но в момента тече откъм задната страна на помпата, виждам, че под едното болтче си просълзява, дето е жестограм и капе на някаква черна пластмаса и колекторните тръби, когато покарах видях, че започва да мирише на изгоряло и имаше малко пушек, утре ще я оставям да я правят, явно после и трябва да я напръскам с обезсмаслител и да полея няколко шишета с вода. Не е шега този теч, видях го с очите си, дано стане бързо ремонтът, сам по себе си, не е проблем чак толкова голям, но се разпространява към дпф и отдясната му страна става в масло.
            кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
            кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

            Коментар


              #7
              И стига мазали с този силикон. От 10 майстора поне 9 плякат и не след дълго си отново в изходна позиция. Това е и масова грешка. Хубаво чистене, нова гарнитура и всичко е наред.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                Оставих сутринта да я правят, каза майсторът гарнитура на разпределителните валове, както е писал Tempras, същото, да се демонтират дюзите, ангренажа, да се смени гарнитурата трябва. Виждам, че се омаслява вакуум помпата в задния й край, но това е само от подлизване, утре сигурно ще е готова, мия я с обезсмаслител леко леко и гледам отново за течове. Дали е добра идея да се използва обикновен обезсмалител, ползвам вкъщи мелио или да търся нещо от автоаксесоари?
                кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
                кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

                Коментар


                  #9
                  Да не забравиш да пишеш какво е станало и колко ти е струвало удоволствието.
                  Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                  Коментар


                    #10
                    Колата е готова, взех я преди малко. Сменена е гарнитурата и 8 кобилици, не се застопоряваха здраво, видях ги, има една пластинка, която е в комплект с кобилицата. 8 бр х 15 лв, труд, някакви дреболийки, дихтунги под дюзите, такива неща, самата гарнитура, която е виктор рейнц, сумарно 382 лв, от които има преглед на ходова част на стойност 15 лв. Съмняваше ме за нещо, но не се откри нищо, както и аз не го чувам през повечето време, да не каже, че го чувам, като се вманиачaвам да го чуя Като цена не знам как е, човек, като дава пари, винаги му се струват много, нямам база за сравнение, не съм правил друг такъв ремонт
                    P.S. забравих да напиша, че колата я получих измита, пръскана с препарат и изчистена отлично от масло. Сервизът е препоръчания в на алфа ромео форума, за италиански коли предимно.
                    Последна редакция от VALIO_RACING; 10.03.2020, 16:49.
                    кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
                    кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

                    Коментар

                    Working...
                    X