Страница 2 от 2 ПърваПърва 12
Резултати 11 до 16 от 16

Тема: Въпроси за Bravo 1.6 mjet 90к.с

  1. #11
    Цитат GeletoFIATbravo написа: Преглед на мнението
    Да но на фиатската сменяш само лагери и масло малко над нивото и си ок,докато на опелската измама сменяш и капак и лагери и еб--ли го още какво.А и разликата в цените е плашеща.Поне преди време (2-3години)беше така,сега може и да са паднали цените
    Съгласих се.

  2. #12
    Фиат идол Аватарът на batproho
    Регистр. на
    26.09.2008
    Местоположение
    Бургас
    Мнения
    4815
    Точно M32 се монтира и в Алфа 159 1.9 JTDm, както и в Опел дизеловите им курници.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Extreme Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)


  3. #13
    Фиат идол Аватарът на spark
    Регистр. на
    30.10.2005
    Местоположение
    Бургас
    Мнения
    4274
    На 1.4 90к.с. мисля, че слагат С514. Значи да се гледа задната скорост да вдясно, че с шоколадовите лагери е добре да нямаш взимане-даване.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

  4. #14
    Слагат C530 и C514 (тази C514 има и 5-степенна версия и се слага от много време на старите модели като Пунто, Стило и т.н.) на 1.4 90к.с, които са почти идентични , поне от това което съм видял и чел. Не знам, коя е по-срещана.
    На дизелите 1.6 120,105 и 90 и на 1.9 120, 150 слагат C530 или M32, какъвто ти е късметът.
    На бензин турбо 1.4 120 и 150 слагат единствено и само почти МК32. Чувал съм за някакви модели с 5 степенна Фиатска, но явно са малко бройки.
    2.0 165 дизела ползва F40.

    Като цяло всички се развалят и почват да вият, само че М32 е наистина по-голямото го*но и там смяната е по-скъпичка. Най-тъпото на Фиатските кутии е че колкото и семеринги на полуоската да сменяш все текат от там по-малко и трябва да си следиш нивото на 1-2 години и да доливаш, че иначе ще влезеш по-рано за смяна на лагери и това го казвам от опит, не от чешане на зъби
    Последна промяна от yeksuh : 31.07.2019 в 16:48

  5. #15
    Фиат фанатик Аватарът на milen11
    Регистр. на
    25.05.2008
    Местоположение
    България Г.Оряховица
    Мнения
    371
    Цитат batproho написа: Преглед на мнението
    Точно M32 се монтира и в Алфа 159 1.9 JTDm, както и в Опел дизеловите им курници.
    И моята кутия е същата и няма проблем.Явно е до късмет.
    Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

  6. #16
    Фиат идол Аватарът на batproho
    Регистр. на
    26.09.2008
    Местоположение
    Бургас
    Мнения
    4815
    При M32, е по-скоро въпрос на време, а не толкова на късмет... Първото нещо, което направих след като купих 159-та, бе да сменя маслото на кутията, с правилното такова, както и да налея повече от описаното в "дебелите книги", които в случая много грешаха. Нямам виене на лагери на 5-та и 6-та предавка, въпреки това съм почти сигурен че ако колата се задържи по-дълго в мен, рано или късно ще се наложи смяна на лагери на кутията.
    Конструктивна недомислица е, какво да се прави...
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Extreme Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)


Страница 2 от 2 ПърваПърва 12

Тема: Въпроси за Bravo 1.6 mjet 90к.с

Информация за темата

Потребители разглеждащи тази тема

В момента 1 потребители разглеждат тази тема. (0 членове и 1 гости)

Правила за писане на мнения

  • Не можете да създавате нови теми
  • Не можете да пишете отговори
  • Можете да прикачвате файлове
  • Не можете да редактирате мненията си
  •