Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за фиат крома

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мнения за фиат крома

    Добър вечер

    Искам да сменя стария фиат за Fiat Croma1.9 jtd 120 коня 2011 г. Интресувам се от всичко за тоя модел двигател, разход на гориво, ходова част, цени на части, екстри и всичко което се сещате . Не съм запознат с дизела като цяло и всяка информация ще ми е полезна.

    #2
    Ако ти харесват на външен вид и си склонен да налееш 1500-2000 лв., за да я излекуваш от "детските болести" на стария дизел (т.е. да ѝ премахнеш ЕКО-компонентите) и не на последно място - склонен си да си купиш кола, от която в Италия и Германия гледат да се отърват и без пари (заради драмите с дизела), купувай смело.
    Потенциални проблеми на дизеловия автомобил на старо: турбина, демпферен маховик, дюзи... Скъпа поддръжка, проблеми през зимата заради калпавата нафта и всичко това заради едната илюзорна икономия на гориво, която в крайна сметка почти винаги ти излиза през носа. Ще бъде и на много километри, защото когато дизелът беше в апогея си, хората купуваха нови дизелови коли, за да ги карат много. Нищо, че на километража ще пише 118 000 км. По каталог разходът на гориво е 5 (извънградско) / 7.9 (градско) литра на 100 км.
    Последна редакция от snake; 04.04.2019, 21:50.
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    Коментар


      #3
      Хах, 1500-2000, за да излекува от болести. Това е нереално.
      Колата няма вихрови клапи.
      Спирането на ЕГР струва петдесет лева.
      ДПФ филтъра не бих премахнал за нищо на света, ако на диагностика показва, че няма твърде чести регенерации и е ок.
      Да не ти пуши колата, колкото и да я настъпваш - безценно.
      Все пак, ако се наложи, този филтър после можеш да продадеш на стойност, сравнително близка, до тази на премахването му хардуерно и софтуерно.
      Та така, няма никакви хиляди левове за премахване на детски болести.
      Тази кола страда най-много от хипер калпавата ръчна скоростна кутия М32.
      Ходова част, евтина, но здрава.
      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

      Коментар


        #4
        ДПФ-а просто ще ти се наложи да го махнеш, защото проблемите само се отлагат, докато не ти писне.
        Разхода в другите теми варира между 6 с икономично каране и 10 градско. Най-често ще ти е около 8. Ако пък се решиш на автоматик, добавяш 2 литра.
        Както каза Snake, винаги трябва да имаш готовност да налееш между 1000 и 2000 лв. за някаква глупости. Това важи за почти всеки дизел след 2005та, примери много
        Премахването на ЕГР не е 50 лв.
        И в крайна сметка премахваш ДПФ, катализатор, ЕГР, ръчкат някакви знайни и незнайни мапери по компютъра, колата гори, пуши, ту върви, ту не върви... Звучи ми като страхотно преживяване, по-добре да движиш с такси.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Много ги разбирате дизелите с всичките им детски болести

          Коментар


            #6
            Tempras написа: Преглед на мнението
            Хах, 1500-2000, за да излекува от болести. Това е нереално.
            Колата няма вихрови клапи.
            Спирането на ЕГР струва петдесет лева.
            ДПФ филтъра не бих премахнал за нищо на света, ако на диагностика показва, че няма твърде чести регенерации и е ок.
            Да не ти пуши колата, колкото и да я настъпваш - безценно.
            Все пак, ако се наложи, този филтър после можеш да продадеш на стойност, сравнително близка, до тази на премахването му хардуерно и софтуерно.
            Та така, няма никакви хиляди левове за премахване на детски болести.
            Тази кола страда най-много от хипер калпавата ръчна скоростна кутия М32.
            Ходова част, евтина, но здрава.
            Абсолютно точно. Ако нямаш драма с дебитомер и ниско налягане няма да имаш и драма с егр и дпф
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              В края на краищата, каквато и кола да купиш, всичко е на късмет. Сега за дизел - ДПФ, ЕГР, дюзи, турбини, демфер. За бензина ще кажете, че харчи масло, няма достатъчна мощност и не знам си какво. Лично съм виждал как убеждаваха 1 да купи най-здравата уж Тойота, пък нямаше късмет и си обърна джобовете. Важното е да му харесва колата и да е в прилично състояние, пък ремонтите са неизбежни на която и да е кола. Вярно на някои излиза по-скъпо, но какъвто късмет имаш. Който иска да кара кола без проблеми, да ползва автобуса. Случва се да попаднеш на такива запазени и безпроблемни бройки и да караш дълго време без да правиш нищо, но това е рядко явление и рано или късно пак идват ремонтите или я продаваш, купуваш друга и се натрисаш на някоя касичка. Неизбежно е.
              Последна редакция от yeksuh; 05.04.2019, 23:52.

              Коментар


                #8
                И аз това казах, де . Ако го кефи визуално (аз не бих купил кола, която не ми харесва на външен вид) и е склонен да се раздели с една немалка сума (не съм казал, че задължително ще го направи), да купува смело. И не на последно място - все ми се струва, че тепърва да купуваш стар, капризен дизелов автомобил, който е само ЕВРО 4 като екологичен стандарт, е малко като да си купиш фабрика на 8 септември.
                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                Коментар


                  #9
                  Благодаря на всички за ващи мнения .
                  Днес гледах колата и ми хареса всичко по нея , не бях е виждал на живо този модел .
                  Въпросите ми са сега дали 1.9 gtd е 150кс. или 120кс на километраж пише 250км за 150кс на други обяви видях , че 120кс е 210 км
                  И от тук идва другия въпрос видя ми се доста мудна за проба на паркинг в смисъл самия старт до втора предавка , на първа вдигна 30км на 3000 оборота и се получи все едно нещо е спира на втора не обърнах внимание на оборотите но стигнах до 50км за осечка около 200м. Иначе никакви пушечи не видях при даването на гаста . не знам дали няма някаква защита на мотора да не влиза в критични обороти при ниска предавка ако има ще е пробвам на дълга отсечка .

                  Коментар


                    #10
                    Сестрата има такава и един път ме повози-твърда возия, твърди седалки,чупливи и скъпи вътрешни отварачки, пластмасов чуплив и скъп /1 000 лв./ педал на съединитела. roogdi e sestrata i kolata e benzin s gaz.
                    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                      Абсолютно точно. Ако нямаш драма с дебитомер и ниско налягане няма да имаш и драма с егр и дпф
                      Те от там идват драмите с екологията. Мотора хвърля яко сажди и създава проблем натам. Защото няма кой да стегне две скоби.

                      Коментар


                        #12
                        Човеко купувай смело ,ако слушаш мненията тук трябва колата да не караш.Карам крома 5-та година 120к.с. нито егр съм махнал ,нито дпф съм махнал.Навъртял съм около 60 хил.км. до момента.Дпф-а ми е на 35 процента ,като я взех беше на 25.Скоростната кутия я правих,излезе ми труд + части 500 лв,маховик не съм сменял.Ако ти е късмет и бензина ще ти блокира.Ако това мислене ни води при избора на коли трябва да си караме колите от 90-те.Те са евтини за поддръжка

                        Коментар


                          #13
                          valioboy написа: Преглед на мнението
                          Човеко купувай смело ,ако слушаш мненията тук трябва колата да не караш.Карам крома 5-та година 120к.с. нито егр съм махнал ,нито дпф съм махнал.Навъртял съм около 60 хил.км. до момента.Дпф-а ми е на 35 процента ,като я взех беше на 25.Скоростната кутия я правих,излезе ми труд + части 500 лв,маховик не съм сменял.Ако ти е късмет и бензина ще ти блокира.Ако това мислене ни води при избора на коли трябва да си караме колите от 90-те.Те са евтини за поддръжка

                          Благодаря за позитивното мислене . Днес е взех колата и вече е обслужена и е регистрирах

                          Коментар


                            #14
                            Четито, Колега!
                            Безаварийни километри и удоволствие от шофирането!
                            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                            Коментар


                              #15
                              Честито,Колега!
                              Чудесен избор.Кромата е страхотен автомобил.Много безаварийни километри!
                              Ланча Капа 2,0 VIS
                              Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

                              Коментар

                              Working...
                              X