Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 проблем с Lovato

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 2009 проблем с Lovato

    Здравейте, имам следният проблем с Lovato Easy Fast без OBD.
    Всички режими на работа са Ок, уредбата е настройвана многократно при различни налягания. Късите тримове са + - 10 процента, дългият стои на +4,5 процента. Проблема е с празния ход. Прави леки детонации и записва две грешки, P0303 и P0300.
    На бензин работи изключително гладко без грешки.
    Тъй като купих колата работеща така на LPG, смених филтрите, смених и инжекторите с нови, JP серия/каквито бяха преди това/. Спазил съм изискването на Ловато на празен ход времето да е между 5,5-6,0 ms за работа на газовият инжектор.
    Бравото е 1.4 tjet.
    Варианта при който не прави детонации е единствено ако я настроя на много богата смес на празен ход, толкова богата, че късия трима да отиде на над -20 процента.
    Приемам съвети всякакви
    Благодаря

    #2
    Имам някакво развитие:
    в софтуера на Ловато при изключване на трети инжектор/трети цилиндър работи на бензин, другите на газ/ колата заработва супер гладко без детонации. В няколкото от руските форуми се споменава за подобен проблем и колегите го решават с успоредно връзване на резистор 50/100ома. Проблема е, че руският ми е много чужд и немога да разбера къде точно го връзват. Намерих някаква схема която незнам дали е много коректна. Някой ако го е правил/налагало му се е, ако може да хвърли малко яснота:Click image for larger version

Name:	6c930f9s-960.jpg
Views:	1
Size:	46,1 KB
ID:	2098284

    Коментар


      #3
      До колкото виждам, инсталират резистора между двата кабела на всяка дюза.
      Надписите на руски са просто цветовете на кабелите - зелен / зеленочерен, червен/ червеночерен и т.н.
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        В Руския форум не си разбрал за какво става въпрос.Колегата там ти е написал,че трябва да се направи читава диагностика.Тази диагностика трябва да я направи човек който се занимава с газови уредби и с бензинови мотори!Аз залагам,че този цилиндър няма добра компресия!
        OVB X18XE1 седан+ГИ

        Коментар


          #5
          А просто може инжектора да е фитка, или да има запушване, може и искрата да е слаба или да е проблем с бобината. Що не пробваш да извадиш свеща да я погленем.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Инжекторите са нови, смених ги само заради това но работата на мотора остана същата. Бобините ги местих, но нямаше отново разлика. Ще взема да си поръчам един комплект отново нови свещи този път Denso, не NJK. На t-jet мотора поне за мен си е достатъчно разглобяване за да стигнеш до свещите.

            Коментар


              #7
              Малко развитие:
              компресията е ОК. Смених оригинално препоръчаните с алтернатива на DENSO - IXU27. Резултат нулев
              Поиграх си малко с таблицата, все още не ми е извадила P0300, P0303.
              Но продължава с леките детонации които не ги записва след новите настройки, но се чуват отчетливо.
              Единствено ако пак казвам, в софтуера на ловато включа трети цилинър на бензин тогава изчезват. Качвам снимки и на старите свещи:


              Много ми се иска да пробвам това с резистора, но ако тръгна по инсталацията на газовата е абсурд защото си знам възможностите От друга страна мога да го направя директно на куплунга на газовият компютър, стига някой да подскаже кои са двата цвята кабела на които трябва да сложа въпросният резистор?
              Последна редакция от DJFIAT; 15.02.2019, 12:37.

              Коментар


                #8
                Как е зацепвана колата?
                Четвъртата свещ на на последната снимка къде е била?
                Можеш ли размениш бобините?
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Ако свещите са извадени в реда на цилиндрите, на първи и четвърти имат значително повече черно от на средните, което предполага двете причини, които е посочил Слави
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #10
                    При мен ремъка не е пипан. Свещите са снимани както са свалени 1-2-3-4. На различните снимки просто съм ги завъртял малко, защото примерно се вижда как 1 и 4 цилиндър за много черни от едната си страна, от другата не толкова.

                    Коментар


                      #11
                      PIN DESCRIPTION COLOR PIN DESCRIPTION COLOR PIN PIN

                      DESCRIPTIO

                      N

                      1A
                      INJ. GAS 3 POWER Red 1B INJ. GAS 2 POWER Red 1C INJ. GAS 1 POWER Red

                      2A
                      INJ GAS 4 GND Black wnite 2B INJ GAS 1 GND Brown White 2C INJ. GAS 4 POWER Red

                      3A
                      INJ GAS 3 GND Red white 3B INJ GAS 2 GND

                      White Light

                      blue

                      3C

                      INJ 2 EMULATION OUT

                      Black Red

                      4A

                      INJ 1 EMULATION IN

                      Blue
                      4B INJ 1 EMULATION OUT Black blue 4C

                      INJ 2 EMULATION IN

                      Red

                      5A

                      INJ 4 EMULATION IN

                      Jellow
                      5B INJ 3 EMULATION OUT Black Green 5C

                      INJ 3 EMULATION IN

                      Green

                      6A
                      INJ 4 EMULATION OUT Black Jellow 6B M.A.P.

                      Red

                      Jellow

                      6C

                      GAS PRESSURE SENSOR

                      POWER

                      Black Red

                      7A
                      IGNITION + 12V

                      White Red

                      7B
                      PRESSIONE RAIL

                      Black Light

                      Blue

                      7C
                      GND PRESSURE SENSOR Brown

                      8A
                      REAR GAS E.V. POWER Blue White 8B K - LINE Green 8C GND GAS REAR E.V. Brown

                      Ако съм намерил правилната схема на цветовете на конектора за трети цилиндър съпротивлението трябва да е между пинове 5B и 5C нали?

                      Другото което ми прави впечатление и не го разбирам:
                      Водейки се след ресет на адаптациите и кратките тримове, настройвам коефициентите на таблицата така, че да варират около нула процента, от двигателя започват да се чуват "причуквания" като от аванс и вижте какво почва да показва втората сонда след катализатора - много бедна смес, а в същото време бързите тримове са пак казвам около нула процента корекция. Ако превключа на бензин, тези причуквания от мотора изчезват, и сондата след катализатора си вдига показанията до 0,5-0,6 волта.

                      Последна редакция от DJFIAT; 16.02.2019, 09:19.

                      Коментар


                        #12
                        Проблема е решен
                        Доста глупаво нещо се оказа.....маркучите които влизат в щуцерите на колектора....мааалко по голям размер са и явно с времето са се втвърдили повечко. В резултат седят "залепнали", но пропускат въздух. Леко ги размърдах и 3 от тях излезнаха почти без усилие. Отделно самите щуцери, когато са ги слагали не са ползвали лепило и се движеха свободно наляво надясно, като единият на 4-ти цилиндър дори беше с поразбито легло. Понеже в момента нямам възможност да свалям колектора и да го направя както трябва, "силиконизирах" с черен силикон резбите на щуцерите и там където лягат на колектора, смених маркучите с такива точен размер и нещата си дойдоха на място
                        Само един въпрос имам последно по темата - понеже смених инжекторите с JP серия, а тя поне по времена се доближава повече до KP серия за разлика от старите които ми бяха J серия - в софтуера на ловата как според Вас е по правилно да сложа, че се използва инжектори тип J или тип K. Или да използвам за основа файла на Ловато за JP инжектори и да си прехвърля таблиците от сегашната конфигурация само?

                        Коментар


                          #13
                          Колеги, някой ще изясни ли същността на факторите DTV1 и DTV2?

                          Коментар


                            #14
                            Къде ги гледаш тези DTV?
                            OVB X18XE1 седан+ГИ

                            Коментар


                              #15
                              AlfaObd

                              Коментар

                              Working...
                              X