Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с пунто 2 1.2 16в 2001г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с пунто 2 1.2 16в 2001г.

    Здравейте, колеги. Служебното фиятче има много странен (поне за мен)проблем. Колата има и газ. Проблема е еднакъв както на газ, така и на бензин. Първо: Държи много ниски обороти. Около 400. Второ: При освобождаване от скорост (с цел спиране или намаляване за светофар или пешегодна пътека) гасне. Светла лампата на маслото и тази на акумулатора. После пали веднага без ядове дали на скорост ако я усета или на стартер ако съм спрял.
    Това го прави когато си пожелае. Един ден гасне веднъж, а на другия на всяко спиране. Та купил съм 2-3 кг бобец, за да може всички да хвърляме. Майтапа на страна, но карам пици и въртя по 100тина км на ден софия и нали се сещате колко го псувам пунтото. С нови кабели, свещи и бобина е. Сменени са и ангренажа със пистовия ремък, както и ролката на коляновия вал и водната помпа, преди 1 свдмица. А гасненето го има от доста време, но го правеше 1-2 пъти на ден както казах, и то не всеки ден. Моля помагайте. Диагностиката не съм сигурен че ще покаже, но в кравн случай и до там ще се стигне.

    #2
    Нищо няма да ти покаже диагностиката. Или меси горивата и се опитва да се дави или не и стига въздуха примерно заради дросел или стъпков мотор
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Ako меси горивата ще работи отвратително и на скорост и на по-високи обороти.
      Аз залагам на стъпково моторче или дросел (тпс).
      Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

      Коментар


        #4
        Къде се намира това стъпково моторче? Дросела е чистен скоро. А нещо за ниските обороти?

        Коментар


          #5
          Точно заради тях ти гасне и ти свети лампата за маслото. Не съм сигурен дали при теб имаше стъпков мотор или дросела компенсираше с отваряне на 4 градуса.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Като свалях дросела да го чистя, към него едни метални щипки има пластмасов капак, под който има едни пластинки. За тях ли говориш?

            Коментар


              #7
              Оооо чакай чакай. Там пипа ли?
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Не съм пипал, само свалих капачето от любопитсво, мислейки че точно там е въпросното стъпково моторче. Дори нямах идея как изглежда то. Друга служебна кола със същия мотор прегря и пробвах с неговия дросел, за който съм сигурен че работеше преди да прегрее, и нямаше разлика.

                Коментар


                  #9
                  Там са пистите за управление.
                  Как го почисти дросела? Да смуче въздух от някъде случайно?
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Свалих го да ми е в ръчичките и със салферки много старателно избърсах всичката чернилка която беше насъбрал. Мисля че няма от къде да смуче въздух. Клапата си се затваря плътно.

                    Коментар


                      #11
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=97701
                      ограденото е стъпков мотор

                      Само че това е при старото пунто, при теб би трябвало да си с електронна газ и електронно управление на клапата.
                      Последна редакция от S_BANKOV; 13.06.2018, 00:09.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Това не е 16в мотора. Дросела на моя е хоризонтално а този е вертикално до колкото виждам от снимката. Та въпросът ми е заради това моторче ли държи 350-400 оборота на празен ход?

                        Коментар


                          #13
                          Имах същия проблем на същия двигател само че на Брава. Или вдигаше обороти или гаснеше. Десетки адаптации на стъпков мотор, смяна на стъпковия мотор, смяна на МАП сензор, чистене на дросел, проба с нов дросел, пак адаптации, проверка вакуми, смяна скоби вакуми, проверка серво.... Накрая сложих две шайби между стъпковото моторче и дросела и колата заспа. Понякога като я освободя на свободна от високи обороти, оборотите падат на 500 и после пак се качват ама тва е ..
                          Fiat Brava 1.2 16V 80 `00 LPG Tamona TG Stream

                          Коментар


                            #14
                            Може ли да снимаш колега, че не ми стана ясно къде си сложил тези шайби...

                            Коментар

                            Working...
                            X