Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Омасляване при вихровите клапи (Фиат Крома)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    А миенето?
    Това е начин, стига някой малоумник да не е стегнал шпонката на помпата с тръбата.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #32
      Вчера видях колектора на един приятел който е затапил вихровите клапи и ЕГР, но освен това са му изрязали "канала" който завихря въздуха от ЕГР
      Click image for larger version

Name:	throttle inlet.jpg
Views:	1
Size:	51,4 KB
ID:	2097768
      На тази снимка е обозначен със зелени стрелки.
      Интерисувам се дали и вие го правите така? Аз затапих колектора и ЕГР, но това от към дросела не съм го изрязвал.. Да го изрежа ли при следващата смяна на ангренажа?
      Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
      https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639

      Коментар


        #33
        И с каква цел е направена тази процедура ? Аз не виждам логика, след затапване от там нищо не минава вече.
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #34
          Няма никакъв смисъл естествено, освен ако някой си мисли че така ще олекоти мотора.

          пп гн Александър, я вземи се поя под липата да изкъртим избирача на скоростната кутия.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #35
            Идеята е, че този канал е направен за по-добро смесване на отработените газове и свежия въздух. След като вече няма да влизат отработени газове няма смисъл от него. Не само няма смисъл, а може би ограничава малко притока на свеж въздух. Ще гледам скоро да кача снимка да видите как изглежда и колко по-отворен е достъпа от към дросел...
            Жалко, че няма да го монтира скоро, а просто се застрахова за момента в който рейката се откачи. Иначе щях да го пробвам и да дам отзиви.
            За сега разбирам, че не е масова практика.
            Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
            https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639

            Коментар


              #36
              Ето снимки на канала, който осигорява завихрянето
              Click image for larger version

Name:	inlet manifold before.jpg
Views:	1
Size:	146,2 KB
ID:	2097769 Click image for larger version

Name:	изглед от към дросел клапата before.jpg
Views:	1
Size:	120,5 KB
ID:	2097770
              Преди да се премахне ЕГР може би има смисъл от този канал, но след премахването му този канал влошава въздушния поток ( до колко...нямам представа )
              Ето снимки след премахването на канала.
              Click image for larger version

Name:	изглед от към дросел клапата after.jpg
Views:	1
Size:	144,9 KB
ID:	2097771 Click image for larger version

Name:	inlet manifold after.jpg
Views:	1
Size:	203,8 KB
ID:	2097772 Click image for larger version

Name:	inside inlet manifold after.jpg
Views:	1
Size:	194,5 KB
ID:	2097773
              Сякаш си струва манипулацията. За съжаление аз вече затапих клапите. Сега най-добре ще е да изчакам следващата смяна на ангренажа за тази манипулация. До 1 година предполагам, че ще навъртя километрите.
              Ако някой вече го е правил, моля да даде отзив.
              Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
              https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639

              Коментар


                #37
                Има логика !
                Последна редакция от cs_aleksandar; 09.07.2018, 15:14.
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #38
                  Ако клапите се изключат само софтуерно без да се сваля колектора отворени или затворени остават, че един колега така са го минали
                  Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
                  https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639

                  Коментар


                    #39
                    Да си сваля колектора колегата.
                    1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                    Коментар


                      #40
                      George1984 написа: Преглед на мнението
                      Ако клапите се изключат само софтуерно без да се сваля колектора отворени или затворени остават, че един колега така са го минали
                      Ако ги изключат софтуерно никой не може да ти каже в какво положение ще са в всеки един момент
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #41
                        Здравейте,искам да попитам тези вихрови клапи само модела със 150кс. ли ги има,или всичките 1,9 мотори без значение от мощноста?
                        STILO 1.4 16v.

                        Коментар


                          #42
                          939 A2.000 150k.с. имат със сигурност. 939 А8.000 136к.с. мисля, че също имат...не съм на 100% сигурен. 939 А1.000 120к.с. нямат със сигурност.
                          Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
                          https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639

                          Коментар


                            #43
                            1.9 150кс/170кс имат
                            2.00 170 кс. имат
                            2.40 имат само 210 коня
                            Всички други жтд мотори нямат
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #44
                              И 2.4jtd 200 кс имат вихрови клапи не само 210 кс
                              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

                              Коментар


                                #45
                                Здравейте!!Искам да попитам дали фейслифтовата крома 1.9 150 коня след 2008 има вихрови клапи
                                Fiat Croma 1.9 mjet 150 hp

                                Коментар

                                Working...
                                X