Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 115 JTD-Липса на мощност...

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило 115 JTD-Липса на мощност...

    Здравейте! Пускам тема отново за моето Стило. След като оправихме центровката колата още няма мощност.
    Най-лошото е, че грешки не отчита. Нито на дисплей, нито на диагностика.
    Колата е мудна, тромава- не е каквото трябва да е за 115 к.с. Не съм някой състезател, че да й правя тунинг или др. Искам да си я карам, но да си ги има тези коне. Не играят обороти. Пали съвсем нормално независимо топла или студена. Турбото се чува, но не сме го сваляли да се преглежда. На диагностика отчита, че работи нормално.

    До тук какво съм сменил или направил:
    1. Презацепване. Колата утихна, но мощността не се промени особено.
    2. Сменен преобразовател на налягането с нов! Ако има промяна то е такава, че не се усеща.
    3. Сменен дебитомер с такъв втора ръка. Разлика има много слаба в подаването на газ.
    4. Сменени дюзи 4 броя. След тях имаше промяна, но едва доловима.

    Да подчертая, че колата не пуши нито сиво, нито черно, нито бяло. От никъде вече не тече нафта( леко течеше от обратната до помпата.)

    Давайте идеи... Че страшно ми писна!
    Благодаря!

    #2
    нищо не споменаваш за ЕГР-а ако не сте го гледали първо бих се хванал за него.
    откачете и дебитомера от буксата ще има грешка , но не трябва да влезе в авариен режим.

    Коментар


      #3
      Развитие от преди 20 минути докато се прибирах... Колата е малко по-жива с новия дебитомер. Но пак не е квото трябва да е. EGR-а е затапен също.

      Коментар


        #4
        Зероне шапка ти свалям за усърдието.Откачи буксата на дебитомера и я пробвай така.И още нещо,ако имаш възможност да и замерите компресията.И дали не е прегоряла планката на затапването на ЕГРа.А като я смачкаш ама зверски на 3та примерно да влезе в обороти пуши ли и изобщо как се държи.И не знам как да разберем как да върви за 115 коня.Ела ако си наблизо до Перник и ще ти дам моето стило да разбереш има ли разлика.Аз имах проблем с дебитомер и с нов от бош такъв разликата е осезаема и във вървеж и в чад и в пъргавина
        198mjet Bravo

        Коментар


          #5
          ако можеш да кажеш кое е точка2-преобразувател на налягането.

          Коментар


            #6
            Пак да спомена, че с "новия" дебитомер колата е по-жива.

            Това е точка 2.
            Click image for larger version

Name:	преобразувател+на+налягане,+турбокомпресор+PIERBURG+7.0060.jpg
Views:	1
Size:	15,5 KB
ID:	2094603

            Като цяло нито на една скорост не знае какво се случва тая кола. Да към 3000 оборота изпушва черно отзад. И толкова... Независимо коя скорост е.
            Колата с изключен дебитомер не знаеше кво да прави при тръгване.
            А как да разберем как вървят 115 коня... Ами т'ва са 255 нютона при 2000-2200 оборота. Трябва да лепи доволно за седалката.
            Последна редакция от Zeroone; 26.04.2017, 19:21.

            Коментар


              #7
              Ако си сигурен в новия дебитомер, тогава пробвай да запушиш някъде по трасето това от точка 2 /снимката по горе/, ако няма промяна, може да е блокирала геометрията.
              Либра 1,9 жтд 2000г. LX
              Фиат Крома 1,9 2009г.
              Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

              Коментар


                #8
                С каква цел трябва да се запуши вакума аз не мисля че ще се получи нещо положително по скоро ако има възможност да провериш дали акутатора на турбото се движи колата се гаси и веднага се дава на контакт трябва да мръдне около 1 см. Но все още залагам на проблем при егр-а. Кофтито е че така много гадаем малко живи данни ще дадът повече яснота иначе ако ти се разглабя свали връзката на егр-а и дросела почисти предполагам ще има ного нагар сажди и масло мапа също не е сложан процедура не вярярвай много ако са ти казвали че тези неща са проверени. И пак затапи егр-а.

                Коментар


                  #9
                  Не търсим положително, но, ако няма отрицателно, горе долу ще се изясни картината.
                  Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                  Фиат Крома 1,9 2009г.
                  Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                  Коментар


                    #10
                    Акуратора на турбото мърда... Което пак не е гаранция за работеща геометрия. Но търбото се чува ясно. Чува се и как разтоварва.

                    Какви са симптомите на лош мап?

                    Коментар


                      #11
                      Zeroone написа: Преглед на мнението
                      Акуратора на турбото мърда... Което пак не е гаранция за работеща геометрия. Но търбото се чува ясно. Чува се и как разтоварва.

                      Какви са симптомите на лош мап?
                      Няма да отчете правилно налягането и ако е замърсен много ще го дава ниско и от там компа няма да даде нужната порция гориво а какво се чува турбото да не е свирене свистене данеби да изпуска някои маркуч. Общо взето там някъде според мен ти е проблема дебитомера и мапа са на такъв принцип че ако не дадът коректна иформация на компа няма да има гориво и мощност затова проверяваш пътя на въздуха от турбото до колектора егр затапен че е твърде възможно да изпуска налягане от там ако е останал в отворено положение.

                      Коментар


                        #12
                        Egr-а е затапен преди няма и месец, че да му прегори ламарината. По въздуховодите няма повреди 2-ма са ги оглеждали, че и аз даже. Най-кофти е, че всичко става с проба-грешка... А тоя мап и той е 120 кинта.

                        Коментар


                          #13
                          а колектори свалял ли си за чистене.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Zeroone написа: Преглед на мнението
                            Egr-а е затапен преди няма и месец, че да му прегори ламарината. По въздуховодите няма повреди 2-ма са ги оглеждали, че и аз даже. Най-кофти е, че всичко става с проба-грешка... А тоя мап и той е 120 кинта.
                            Аз не те съветвам да сменяш нищо просто сваляш мап-а и го чистиш много често майсторите затапват егр-а с нещо тънко което се слага по лесно ламаринка от капачка или кутика от бира че бързо и лесно се изрязват не се занимават да направят с по дебела пластина и бързо прегаря затова пак ти повтарям да го провериш.

                            Коментар


                              #15
                              За жалост мап-а е чистен. И стария дебитомер беше чистен, но явно, че си е заминал.

                              Колектори не съм свалял. Да логика има и знам какво се случва с тях ако EGR-a е блокирал. Но в момента няма на кого да я оставя за тази процедура.

                              Коментар

                              Working...
                              X