Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Залях си ключа с кафе в движение. А сега?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Залях си ключа с кафе в движение. А сега?

    Колеги, сутринта ми се случи дългоочакваното - изля се цяла чаша кафе точно върху ключа в движение.Веднага ми светна жълтата лампа на имобилайзера и ми изписа "проблем в системата за сигурност".Колата не угасна, но като стигнах на работа, като я угасих, първо не можах да извадя ключа. Извадих го с пъхане на металната част в аварийния отвор.След това обаче колата не разпознава ключа - като го сложа и завъртя - светва дисплея и изписва " неразпознат ключ".Колата не може и да се заключи.Добре, че стана на служебния паркинг, който е с ограничен достъп и колата може да седи тук без проблем денонощно.След малко ще ида до къщи да взема резервния ключ и ще видя как ще е с него, но като се знам какъв съм карък, съмнявам ср, че няма да ми се размине толкова лесно.Какво ме чака според вас? Знам че и други колеги са имали този проблем?Става дума за Кромата.

    #2
    Незнам каво те чака, само мога да ти съчуствам, но някъде коментирахме за говоренето по телефона във време на движение и там си изказах мнението точно за такава ситуация като твоята, че за мен е неприемливо да се пие по време на движение, даже и яденето и пушенето /жената на един мой съученик размаза Шкодичка на 1 г. з/о си изтървала цигарата в краката си/ са предпоставка за ПТП, някои хора не се съгласиха с мен, а с това доказа моето мнение.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      Нека не обръщаме темата за и против пиенето на кафе.То и за пушенето е същото.И за сведение, не пиех кафе, просто си бях оставил чашата в стойката за чаши, която е непосредствено до ключалката. На един легмал полицай чашата се обърна върху ключа.Как е станало - станало е. Очаквам съвети за решаване на проблема ми, не поучения къде, как и какво да правя. И с резервния ключ не става. Проблемът е в ключалката и колата.

      Коментар


        #4
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=115397Тази тема ми вдъхва надеждс. Да видим до края на деня.

        Коментар


          #5
          Хващай сешоара и обдухвай.Ако можеш свали и пластмасите, че сега си е студено, отдолу трудно ще се изпари течността.Ако пък не ти се занимава, просто я изчакай 2-3 дена, за да си сигурен, че е напълно суха и тогава ако не тръгне, започвай с разглобяването.За пореден път се убеждавам, че когато мислиш, че нещо лошо ще се случи, то просто се случва...В Луковит ли, или в някоя тема се вайкаше, че това може да се случи и ето.И аз, като си купих винетка, имах някакво вътрешно човъркане, че ще ми разбият колата заради нея...
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            И аз това си мислех, че като изсъхне и ще сработи. Само, ако кафето е било със захар, после да не почне да лепне и да не дава контакт. Аз така разливах на 2 пъти енергиина напитка върху ръчната и беше почнала тегаво да се вдига, че махах, чистих.
            ФИАТ- Пътят е само формалност
            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
            -----------------------------------------------------
            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

            Коментар


              #7
              Kay_ написа:
              И аз това си мислех, че като изсъхне и ще сработи. Само, ако кафето е било със захар, после да не почне да лепне и да не дава контакт. Аз така разливах на 2 пъти енергиина напитка върху ръчната и беше почнала тегаво да се вдига, че махах, чистих.
              Затова се почиства със спирт, и после се продухва- писал съм го и в другата тема.
              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

              Коментар


                #8
                пълно разглобяване на ключалката и почистване със спирт.
                Фиат Крома 1.9 16v+
                Фиат Браво 1.6 16v
                Фиат Мареа 1.6 16v

                Коментар


                  #9
                  Взимаш една четка за зъби и спирт.Поливаш платката обилно и търкаш поливаш и търкаш.Оставяш да се изпари спирта и си готов.Преди това махни батериите
                  FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                  Коментар


                    #10
                    Ура.Пълно разглобяване на ключалката, почистване със спирт и изсушаване на радиатора на парното, и воала!Олекна ми!!!

                    Коментар


                      #11
                      В ключалката има няколко мини це-ка ключета, които блокират натиснати като спече кафето. Препоръчвам да се чистят с контактен спрей... Той се изпарява самичък - не ти трябва парно...
                      Fiat Croma 1.9Mjet 8V

                      Коментар


                        #12
                        Със спирт ги почистих колкото можах.Ако направи проблем пак, ще ги почистя и с контактен спрей.Сутринта вече се виждах как продавам колата на части...

                        Коментар


                          #13
                          Ето една снимка на разглобената ключалка - ако някой има подобен проблем, да знае какво да очаква:
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #14
                            Що не го намажеш със силикон, за да се влагоизолира?
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              #15
                              Не става - има въртящи се части. Както и отвор за аварийно отключване на волана.

                              Коментар

                              Working...
                              X