Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със стоповете при смяна на табло на Брава и как да го решим

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със стоповете при смяна на табло на Брава и как да го решим

    Да се похваля с едно решение на проблем който установихме наскоро. Пак за колата на сина Брава 1.6/ 1996 г. Една вечер той тръгва и като натиска спирачка забелязах, че му свети само третия стоп. На другия ден се хванаха със зетя да търсят проблема, но се оказа, че е някъде по инсталацията и понеже се стъмни я зарязаха, така продължи да кара и добре че не са го спрели, не му мърда акта. Вчера се заехме да търсим проблема и той се оказа доста интересен и лесен за решение. Оказа се че е карал така близо година. На снимките се вижда разликата м/у схемите на SX и EL, неговата се води SX, но се оказа че окабеляването за стоповете е като EL, проблема се е явил след смяната на таблото, когато я купихме преди година килонетража му не работеше и взехме едино табло от моргата, то имаше разлика с неговото, даже има лампа за ABS, а неговата няма и тя в момента си свет постоянно, но не се замислих за други разлики. Оказа се че неговото табло е както писах е по схемата EL с контрол за изгоряла крушка и така нещата се объркали. Решението разбира се беше много просто, сложихме кабелите от пинове 1 и 3 на 12 и 13 и готово. Старото табло има 2 куплунга а новото 3, заради ABS-а, но всичко си пасва иа работи без третия куплунг. Пиша тези редове за да имате в предвид, че директната смяна на таблото може да крие и някои изненади.
    Прикачени файлове
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    Темата отиде при важните.

    Коментар

    Working...
    X