Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Реле за подгревни свещи-възможно ли е диагностициране?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Реле за подгревни свещи-възможно ли е диагностициране?

    Здравейте и за Много години. Както си личи от заглавието имам проблем с въпросното реле. След като миналата седмица запали на минус 15 без подгрев, рехиш да не я мъча повече и вчера го свалих. То е Бош с номер 0 281 003 015. Първо измерих свещите. Всичките са наред. Дадоха около 0.9 ом. Та въпроса ми е може ли да се разбере къде е проблема по него, като е свалено. А също така не откривам и схема на свързването му. Кой изход за къде ? Става въпрос за първия управляващия куплунг. Там подред са с инициали 31 К 86 ST Di. Евентуално къде да меря или да подавам 12в за да се разбере нещо по-конкретно.Благодаря предварително.
    Прикачени файлове
    Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
    Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

    #2
    първо кажи как разбра,че релето не работи

    Коментар


      #3
      Един шут и проба с такова втора употреба.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        недей бърза със шута

        Коментар


          #5
          кола

          Тук има част от описаниетоhttp://forum.fiat-bg.org/files/untit...кновено спойките трябва да се презапоят.http://forum.fiat-bg.org/files/img_0197_ws_100.jpg
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            ivel написа:
            първо кажи как разбра,че релето не работи
            Преди го чувах като като сработваше, а сега не. И от както не се чува отделянето на котвата, започна да ми премигва лампичката за подгрев 27 пъти при абсолютно всяко палене. Това от няколко месеца насам всеки път, независимо дали е топъл мотора или студен.
            Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
            Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

            Коментар


              #7
              Имаш ли напрежение на силовия кабел(дебелият червен)?
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                аз бих те посъветвал да оставиш колата на студено и сутринта да извадиш кабела на свеща на 4-ти цилиндър(ще е най-лесно) и да забиеш там мултицета.даваш на контакт и гледаш какво става.знаеш ли колко jtd-та има дето релетата им си работят и вътре не се чуват ,лампата ти може да свети от изгоряла свещ.направи първо това и тогава пиши,защото действително е възможно и релето ти да е изпърдяно.виж също идва ли плюс на червения дебел кабел,но да знаеш,че той няма касателство за цъкането на релето,сиреч за оперативната верига на релето,той си е просто силовия кабел,който при затворени контакти ти захранва свещите

                Коментар


                  #9
                  Съпротивлението не е ли малко високо, не ми се смята, но нещо ми се върти около 0.1

                  Коментар


                    #10
                    Съпротивлението не е чак толкова важно. Трябва да е около 1 ом +/- според уреда.Важно е обаче след това какъв товар ще направят. Защото свещта може да е проблема и след като и подадеш напрежение, то под товар да "кляка".За това най-правилно е да се измери тока на всяка свещ.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      Принципно най си е добре като се свали и види къде точно се нагрява. Защото може да грее някъде назад.

                      Коментар


                        #12
                        chaveto написа:
                        Принципно най си е добре като се свали и види къде точно се нагрява. Защото може да грее някъде назад.
                        В случая е важно за системата дали ще има консумация над 10А на свещ да речем. Ако свещта грее само в един участък, то обикновено дава много нисък ток. Ако тестваш свещта директно и даде около 15А, то се счита за здрава.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          Да питам, къде се намира това реле на стило 1.9 115 к.с., че вече втори комплект свещи сменям, а лампичката все си мига. При последната диагностика, майстора каза, че проблема е в релето и толкова. Та ако може описание и снимки, като за индианци, че аз нищо не мога да намеря, или не знам как да го търся...
                          Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

                          Коментар


                            #14
                            dabadaba написа:
                            Да питам, къде се намира това реле на стило 1.9 115 к.с., че вече втори комплект свещи сменям, а лампичката все си мига. При последната диагностика, майстора каза, че проблема е в релето и толкова. Та ако може описание и снимки, като за индианци, че аз нищо не мога да намеря, или не знам как да го търся...
                            http://www.fiatforum.com/gallery/data/500/Engine_Bay10.jpg черната кутийка , която най-дясната стрелка пресича.Точно зад ЕГР а.http://www.fiatforum.com/gallery/data/500/Relay1.jpgИ аз имам 1 въпрос - къде се мери тока на подгряващите свещи? Кабелите , които тръгват от релето вървят заедно и са в 1 шлауха, трябва да се раздалечат някак един от друг , за да се хванат с ампер клещи?

                            Коментар


                              #15
                              iwoto написа:
                              dabadaba написа:
                              Да питам, къде се намира това реле на стило 1.9 115 к.с., че вече втори комплект свещи сменям, а лампичката все си мига. При последната диагностика, майстора каза, че проблема е в релето и толкова. Та ако може описание и снимки, като за индианци, че аз нищо не мога да намеря, или не знам как да го търся...
                              http://www.fiatforum.com/gallery/data/500/Engine_Bay10.jpg черната кутийка , която най-дясната стрелка пресича.Точно зад ЕГР а.http://www.fiatforum.com/gallery/data/500/Relay1.jpgИ аз имам 1 въпрос - къде се мери тока на подгряващите свещи? Кабелите , които тръгват от релето вървят заедно и са в 1 шлауха, трябва да се раздалечат някак един от друг , за да се хванат с ампер клещи?
                              Най-лесно е на буксата с един проводник подаваш + от акумулатора и мериш.Имаш ли ампер клещи за прав ток?
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар

                              Working...
                              X